Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En norskprøve om sammensatte tekster. Det hadde relevans da annonsen jeg analyserte handlet om avskoging, og jeg nevnte da i min begrunnelse at livet og universet er alt som eksisterer ergo er det å ta vare på ressursene våre uhyre viktig. Da kom hun med den kommentaren, som får meg til å tro at hun vet at det eksisterer noe mer enn bare det, noe som igjen ikke er relevant til prøven i det hele tatt da jeg driter i hennes synspunkt rundt det.

 

Konklusjonen blir da at hun er en dårlig lærer som ikke greier å holde seg saklig når det gjelder retting av viktige prøver.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Dette er andre gang i mitt liv jeg har opplevd rødt nordlys. For rundt 30 minutter siden var Nordlands-himmelen nesten helt dekket av et majestisk rødt teppe som gradvis forvandlet seg til et fantastisk lysshow av grønne bølger denne høstnatten. En dans på himmelen. Ubeskrivelig!

 

Ikke verdens beste kvalitet på bildet, menmen.

a252979.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er andre gang i mitt liv jeg har opplevd rødt nordlys. For rundt 30 minutter siden var Nordlands-himmelen nesten helt dekket av et majestisk rødt teppe som gradvis forvandlet seg til et fantastisk lysshow av grønne bølger denne høstnatten. En dans på himmelen. Ubeskrivelig!

 

Ikke verdens beste kvalitet på bildet, menmen.

http://img823.imageshack.us/img823/9011/a252979.jpg

Hvor i Nordland er det du befinner deg?

 

Jeg husker vi dro ut en eller annen gang i min ungdom fra en kompis og skulle til Sortland for some reason og vi måtte bare stoppe for sjåføren vår holdt på å kjøre av veien da hele himmelen var dekket på sammen måte som på bildet du har ovenfor. Vi sto ute i..tja..gudene vet hvor lenge uten å si noe som helst med Prodigy - Climbatize jomende ut av bilen. Så surrealistisk så det bare går an å få det men faen så nydelig.

 

Gleder meg til å komme hjem til jul faktisk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...