Bytex Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja e du faen. Hah, det minner meg om sommeren for et par år siden. Jeg reiste nordover til foreldrene mine, og fikk ikke sove i 4 dager i strekk pga nattsola og for mye lys på soverommet. Så i desperasjon dro jeg til lillebror sin leilighet (han var ikke hjemme), fordi han har mye mindre soverom og svarte gardiner. Endelig skulle jeg få sove! Også var det faen meg husbygging rett over gata fra soverommet. Lukka jeg vinduet ble det 40 varmegrader. Åpna jeg det bråka gravemaskiner og lastebiler. FML. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg merka at det var bøssebærere igår. Plutselig var det en lapp klistret til døra mi. Det var det første, og siste, jeg hørt om den saken. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Også noen bøssebærer hos oss, kl 9 om mårran!!! MIDT PÅ NATTA altså. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Lol, slimda er også sånn. Sover til helt feile tider, han går vel i seng snart. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Faen, når folk er inne på støy. Bor på Sofienberg, de holder på å bore opp asfalten og sementen et godt stykke oppover her og fjerner trikkeskinnene for å hive ned noen nye. Forrige uke starta de faen meg å bore kl 2 på natta. Hva er i veien med folk? Det er ikke pga. trikken n shit, for de holder på hele dagen. Og de starta faen meg å bore kl 6 om morgenen i dag. Umulig å sove. Vurderer bondeland og hjemmekontor når jeg er ferdig med utdanningen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Do it, det ruler. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kan jeg runke så mye jeg vil og vett, nå må det planlegning til, stress. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 bare jeg som syns aftenposten.no fikk et retrolook etter overhalingen ? http://www.aftenposten.no/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg liker nye aftenposten.no. Det har lenge vært den mest seriøst nettavisen, men den har lidd under stygt og uoversklig design. Jeg kommer definitivt til å bruke nettsiden mye mer aktivt heretter! Vg.no og dagbladet.no er jo nesten bare kjendisnyheter. Dønn uinteressant. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg likte Aftenpostens gamle design, men det nye er ikke så verst. De skulle voldtatt designet rimelig hardt for å få det på linje med db.no og vg.no Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ingenting forbanner så mye som designet til BT; det er så tungt å laste. Samt at jeg som ikke besitter noen "state of the art" laptop, må se på mens nettleseren min fryser. Holder meg for god for www.bt.no til de får et bedre design; helst et enkelt og et som er greit å laste. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Eneste jeg har å utsette på nye aftenposten.no er den popupen som kommer i nedre høyrehjørne, de kunne godt lagt den på venstre side Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Haha! Er faktisk uenig, ift at artikkelen ligger mest til venstresiden er det mer behagelig å få pop-up på høyresiden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ingenting forbanner så mye som designet til BT; det er så tungt å laste. Samt at jeg som ikke besitter noen "state of the art" laptop, må se på mens nettleseren min fryser. Holder meg for god for www.bt.no til de får et bedre design; helst et enkelt og et som er greit å laste. Skaff deg ny pc, ffs! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ingenting forbanner så mye som designet til BT; det er så tungt å laste. Samt at jeg som ikke besitter noen "state of the art" laptop, må se på mens nettleseren min fryser. Holder meg for god for www.bt.no til de får et bedre design; helst et enkelt og et som er greit å laste. BT.no crasher Opera. Kjempekjekt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bt.no fungerer ikke. Du må nesten inn på www.bt.no. Og hva kræsjer Opera? er der nå... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjøttkaker til middag. God stemning. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 med ertestuing blir den enda bedre Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg spiste middag alene i dag foran PC-en. Merkelig hvor kjipt det er, faktisk. Alltid mer koselig å spise middag, evt. andre måltider sammen med andre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 med ertestuing blir den enda bedre Hadde potetstappe, men den ble brent på bunnen Er ikke akkurat Gordon Ramsey nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg