Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ja e du faen.

 

Hah, det minner meg om sommeren for et par år siden. Jeg reiste nordover til foreldrene mine, og fikk ikke sove i 4 dager i strekk pga nattsola og for mye lys på soverommet. Så i desperasjon dro jeg til lillebror sin leilighet (han var ikke hjemme), fordi han har mye mindre soverom og svarte gardiner. Endelig skulle jeg få sove!

 

Også var det faen meg husbygging rett over gata fra soverommet. Lukka jeg vinduet ble det 40 varmegrader. Åpna jeg det bråka gravemaskiner og lastebiler. FML.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen, når folk er inne på støy. Bor på Sofienberg, de holder på å bore opp asfalten og sementen et godt stykke oppover her og fjerner trikkeskinnene for å hive ned noen nye.

Forrige uke starta de faen meg å bore kl 2 på natta. Hva er i veien med folk? Det er ikke pga. trikken n shit, for de holder på hele dagen.

Og de starta faen meg å bore kl 6 om morgenen i dag. Umulig å sove.

Vurderer bondeland og hjemmekontor når jeg er ferdig med utdanningen.

Lenke til kommentar

Ingenting forbanner så mye som designet til BT; det er så tungt å laste. Samt at jeg som ikke besitter noen "state of the art" laptop, må se på mens nettleseren min fryser.

 

Holder meg for god for www.bt.no til de får et bedre design; helst et enkelt og et som er greit å laste.

 

BT.no crasher Opera. Kjempekjekt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...