Mchansern Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Klokken er halv syv allerede Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Klokken er halv syv allerede Er den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Det er ikke mye liver her, ass Men her er det liver.Og her er det sjukt liver. Endret 23. oktober 2011 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Trollene har spist opp alle! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kva i all verden skal eg finne på? Sit her berre og ventar på BF3, og keiar meg. Pokkers søndag. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg spiller Risk på nettet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kva i all verden skal eg finne på? Sit her berre og ventar på BF3, og keiar meg. Pokkers søndag. Tenn noen lys, sett på noe rolig musikk, legg en madrass på gulvet. Så kan du varme litt olje og massere dama di. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Kva i all verden skal eg finne på? Sit her berre og ventar på BF3, og keiar meg. Pokkers søndag. Tenn noen lys, sett på noe rolig musikk, legg en madrass på gulvet. Så kan du varme litt olje og massere dama di. Det høres digg ut! Men dama er ikke hjemme :( Jeg kjeder meg ass, Lars - tror jeg må opprette et nytt emne hvor jeg setter noe litt på spissen... Husker du den gangen jeg påsto at jeg hadde fordoblet vekt etter en slankekur? Eller den gangen jeg skulle ha en heftig gaming, til mellom ett og to tusen spenn? Du og Runy har stengt mange av trådene mine, ass. Så, du har ikke noen preferanser til semi-trollingsrelaterte innlegg? Ingen kategori du foretrekker å stenge tråder i? Gjesp... Endret 23. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det er ikke mye liver her, ass Men her er det liver.Og her er det sjukt liver. Altså, det var jo selvfølgelig liv jeg mente Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Seksualitet! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kva i all verden skal eg finne på? Sit her berre og ventar på BF3, og keiar meg. Pokkers søndag. Tenn noen lys, sett på noe rolig musikk, legg en madrass på gulvet. Så kan du varme litt olje og massere dama di. Tja, hadde sikkert vore flott det, om eg hadde noko slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tja, hadde sikkert vore flott det, om eg hadde noko slikt. Du kan få låne Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kva i all verden skal eg finne på? Sit her berre og ventar på BF3, og keiar meg. Pokkers søndag. Tenn noen lys, sett på noe rolig musikk, legg en madrass på gulvet. Så kan du varme litt olje og massere dama di. Tja, hadde sikkert vore flott det, om eg hadde noko slikt. Telys og babyolje får du kjøpt på godt utstyrte bensinstasjoner. Musikk finner du på nettet. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Seksualitet! Jeg kommer lissom ikke på noe i den gata... Noen stikkord? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ingen kategori du foretrekker å stenge tråder i? Gjesp... Testkategorien. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ingen kategori du foretrekker å stenge tråder i? Gjesp... Testkategorien. Ha! Du stengte ikke tråden jeg lagde en "vote" på om du ville stenge eller ikke! Du kan jo benytte anledningen til å stenge den også... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er helt på bærtur om dagen, ass. Hvordan klarte jeg å miste trolleevnen? Simpelthen så har jeg gått tom for ideer. Kreativiteten er vekk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er helt på bærtur om dagen, ass. Hvordan klarte jeg å miste trolleevnen? Simpelthen så har jeg gått tom for ideer. Kreativiteten er vekk. One does not simply troll into diskusjon.no Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tja, hadde sikkert vore flott det, om eg hadde noko slikt. Du kan få låne Lars Om du kan fikse det slik at han blir dame, deal. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er helt på bærtur om dagen, ass. Hvordan klarte jeg å miste trolleevnen? Simpelthen så har jeg gått tom for ideer. Kreativiteten er vekk. One does not simply troll into diskusjon.no Så lenge trollingen holder sånn noenlunde god standard, synes jeg det bør legaliseres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg