Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Melding fra pappa:

"Dette skal du gjøre i dag:

1. Tømme oppvaskmaskinen.

2. Skifte dekk på mamma sin bil.

3. Rydde og gjøre rent gang, stue og bad.

Dette må du starte på med en gang."

 

Hvis ikke ender jeg opp med kontantkort som gjør det 2x så dyrt for meg, null Internett og lite frihet.

 

:love:

 

Belønninga er at jeg ikke mister nettet og friheten.

Lenke til kommentar

Våkna av meg selv for et par minutter siden. Men så igjen, her er klokka 09:22, ikke 15:22, så ...

 

Melding fra pappa:

"Dette skal du gjøre i dag:

1. Tømme oppvaskmaskinen.

2. Skifte dekk på mamma sin bil.

3. Rydde og gjøre rent gang, stue og bad.

Dette må du starte på med en gang."

 

Hvis ikke ender jeg opp med kontantkort som gjør det 2x så dyrt for meg, null Internett og lite frihet.

 

:love:

 

Belønninga er at jeg ikke mister nettet og friheten.

Høres ut som mitt liv. :p

 

e: Ramla forøvrig innom et herlig sted i går. Churrascaria Plataforma. Brasiliansk riodizio hvor kjøttet (og vannet, hver gang jeg satte fra meg glasset mitt, ble det fylt opp igjen, det skjedde ikke med vinen derimot, som sikkert var like greit, den smakte blod og røyk) bare fortsette å komme i en evighet. Og de kom med sverd med kjøtt som de skjærte av de beste stykkene til oss. Gud, så herlig.

Om det eksisterer en Himmel, er det nok nøyaktig slik som det å komme inn på Plataformaen på 49th Street. :D

 

Samt en herlig, irsk pub. Emmett O'Lunney's. Flott atmosfære, greie priser, romslig og høyt under taket, gode bartendere og livemusikk. Hva mer kan man ønske seg når man sitter og drikker i et håp om å glemme at man aldri har råd til å returnere til Churrascaria?

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...