Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Majsa, VIP medlem på nybaktmamma forumet. Mener at sangen skal synges med mer inlevelse. Slik: Jeg er en liten undulat - flakser med hendene som en liten fugl

som får så dårlig med mat - stryker over magen

for de jeg bor hos, for de jeg bor hos - tegner et hus i luften

er så gjerrig. - viser med liten avstand mellom pekefinger og tommel

 

De gir meg sild hver eneste dag, - lager bølgebevegelser med ene hånden

men det vil jeg ikke ha. - *riste på hodet*

Nei, jeg vil heller, ja mye heller - *nikke på hodet*

ha Coca Cola og is. - drikker "Cola" og strekker ut tungen og slikker på en "is"

Fylte på med det du glemte.

Lenke til kommentar
Det er lettere å rydde/vaske hos andre da... det synes hvertfall jeg
Sant så sant. Men det måtte nesten til. Han klarte i natt og slenge en jakke oppå en panelovn så da han våknet så var det røyk og shait og stinka no helt for jæææævlig der.

Var det med eller uten promille?

Lenke til kommentar
Vært på en ekstremt kjedelig innflytningsfest, sovet, spist chillinøtter og biff. Alt i alt en litt skuffende lørdag.

Høres "fint" ut.

Visste fra før at det kom til å bli en ekstremt middels lørdag, så jeg er ikke skuffet. =/

Lenke til kommentar

Min lørdag startet helt ok. Fotball, en kald pils og chilinøtter. Planen var bare å chille hele kvelden. Kvinnfolket derimot skulle vorse hjemme hos seg. Kommer derfra nå, og det jeg fant når jeg ankom var et stk kanyle dritings kjæreste, som hadde spydd ned halve rommet sitt. Så etter litt oppvask og trøsting (Eller no) så er jeg nå hjemme igjen. Jaja, det skjer, det skjer..

Lenke til kommentar
Tilfeldigvis noen som har tatt forkurs til ingeniør her som kan svare på et lite spørsmål?
Jeg har ikke tatt det forkurset, men svarer gjerne på spørsmål. Ikke forvent at jeg har RETT svar da men.

 

 

Når jeg la in søknad på byggingeniør ved UIS for to dager siden var det ingen avkrysningsbokser som passet for det kriteriet jeg ønsker å søke på studiet ved, nemlig ettårig forkurs for ingeniør- og maritim høgskoleutdanning ved UIS. Hverken samordna opptak eller sidene til uis beskriver spesifikt hvordan man skal fylle ut søknaden om man vil søke opptak med et slikt. Hadde vert ok å fåt greie på det av noen som vet, så slipper jeg vente på studieveilederen for et så snevert spørsmål.

 

Uuups. Missforstod spørsmålet. :whistle: Men stiller ikke du likt med andre søkere fra allmen, med forkurset ditt?

Slik jeg har forstått det er det en egen forkurskvote for dem med fullt forkurs.

 

Edit: Jeg vil også ha is. :grin2:

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...