Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, jeg har de bevegelsene med hver gang jeg synger sangen (som er overraskende ofte, søss og jeg synger den stadig mens vi vandrer rundt på shopping i Trondhjem) ^^ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg vil også ha is og cola =/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Majsa, VIP medlem på nybaktmamma forumet. Mener at sangen skal synges med mer inlevelse. Slik: Jeg er en liten undulat - flakser med hendene som en liten fuglsom får så dårlig med mat - stryker over magen for de jeg bor hos, for de jeg bor hos - tegner et hus i luften er så gjerrig. - viser med liten avstand mellom pekefinger og tommel De gir meg sild hver eneste dag, - lager bølgebevegelser med ene hånden men det vil jeg ikke ha. - *riste på hodet* Nei, jeg vil heller, ja mye heller - *nikke på hodet* ha Coca Cola og is. - drikker "Cola" og strekker ut tungen og slikker på en "is" Fylte på med det du glemte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det er lettere å rydde/vaske hos andre da... det synes hvertfall jegSant så sant. Men det måtte nesten til. Han klarte i natt og slenge en jakke oppå en panelovn så da han våknet så var det røyk og shait og stinka no helt for jæææævlig der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg syns egentlig det er enklere å rydde / vaske hos meg selv enn hos andre. Hos andre blir det utsatt i det uendelige Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Så hva har dere gjort i kveld? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Bitchslappa meg selv, laget video av det og lagt ut i recent video-tråden og litt her og litt der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det er lettere å rydde/vaske hos andre da... det synes hvertfall jegSant så sant. Men det måtte nesten til. Han klarte i natt og slenge en jakke oppå en panelovn så da han våknet så var det røyk og shait og stinka no helt for jæææævlig der. Var det med eller uten promille? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Så hva har dere gjort i kveld? Spist reker, hørt på musikk, krangla med folk, og snakka i telefonen. Du da? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Så hva har dere gjort i kveld? Følte meg litt truffet der, kansje jeg skulle gå over til en mer serriøs tråd. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Så hva har dere gjort i kveld? Spist reker, hørt på musikk, krangla med folk, og snakka i telefonen. Du da? Vært på en ekstremt kjedelig innflytningsfest, sovet, spist chillinøtter og biff. Alt i alt en litt skuffende lørdag. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 http://www.youtube.com/watch?v=lliA2Av8dd8 *Crankin' it up to 11 * Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vært på en ekstremt kjedelig innflytningsfest, sovet, spist chillinøtter og biff. Alt i alt en litt skuffende lørdag. Høres "fint" ut. Visste fra før at det kom til å bli en ekstremt middels lørdag, så jeg er ikke skuffet. =/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) teit lørdag i dag... Kom ikke folk på msn før i 12 tiden... og her har jeg sittet inne i hele dag, uten noen muligheter for å finne på noe >< rettelse: i går >< Endret 2. mars 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vært på en ekstremt kjedelig innflytningsfest, sovet, spist chillinøtter og biff. Alt i alt en litt skuffende lørdag.Kanskje ikke så rart hvis du sov på innflytningsfesten Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vært på en ekstremt kjedelig innflytningsfest, sovet, spist chillinøtter og biff. Alt i alt en litt skuffende lørdag.Kanskje ikke så rart hvis du sov på innflytningsfesten Nei så ille var det ikke, men ikke langt ifra. Noen her som hører på balkan beat box? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Min lørdag startet helt ok. Fotball, en kald pils og chilinøtter. Planen var bare å chille hele kvelden. Kvinnfolket derimot skulle vorse hjemme hos seg. Kommer derfra nå, og det jeg fant når jeg ankom var et stk kanyle dritings kjæreste, som hadde spydd ned halve rommet sitt. Så etter litt oppvask og trøsting (Eller no) så er jeg nå hjemme igjen. Jaja, det skjer, det skjer.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 _Magnus_, hørte litt på de i anledning Storåsfestivalen i fjor eller noe. Helt brukbart, pappa liker de. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Tilfeldigvis noen som har tatt forkurs til ingeniør her som kan svare på et lite spørsmål?Jeg har ikke tatt det forkurset, men svarer gjerne på spørsmål. Ikke forvent at jeg har RETT svar da men. Når jeg la in søknad på byggingeniør ved UIS for to dager siden var det ingen avkrysningsbokser som passet for det kriteriet jeg ønsker å søke på studiet ved, nemlig ettårig forkurs for ingeniør- og maritim høgskoleutdanning ved UIS. Hverken samordna opptak eller sidene til uis beskriver spesifikt hvordan man skal fylle ut søknaden om man vil søke opptak med et slikt. Hadde vert ok å fåt greie på det av noen som vet, så slipper jeg vente på studieveilederen for et så snevert spørsmål. Uuups. Missforstod spørsmålet. Men stiller ikke du likt med andre søkere fra allmen, med forkurset ditt? Slik jeg har forstått det er det en egen forkurskvote for dem med fullt forkurs. Edit: Jeg vil også ha is. Endret 2. mars 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har is. Hva slags is vil du ha? Jeg har lollipop og Mövenpick Swiss Chocolate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg