dysfunctional Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Da har jeg bestilt meg ny PC ettersom den gamle smeltet. Siklet på stasjonær, men siden jeg flytter til Stavanger om 2 mnd, og blir reisende mye frem og tilbake, ble det en laptop. Fornøyd! Landet på en Asus N53SN. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 lol lars tørr ikke gi meg skype adresse Han er redd for å bli raped @ internett Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg hadde heller ikke gitt deg skype adressen min. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg hadde heller ikke gitt deg skype adressen min. Do it. Du også lars viser sikkert noe penis over webcam tho Er nybarbert Endret 21. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 lol@Lille penisen til Bundy:-P 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ikke tving meg til å vise bilder for å motbevise deg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Satan det var deilig å ikke begynne på jobb klokka 7 i dag, men heller 9. Første gangen på en måned det har vært lyst ute når jeg har våkna. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Skole hver dag i uka og utplassering på torsdag, selskap med skolen på lørdag og rengjøring av hele kjøkkenet på jobb på Søndag + innleveringer og prøver. Hater livet mitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har et tips til deg. Flytt til Somalia. Der har de det mye, mye bedre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Skole hver dag i uka og utplassering på torsdag, selskap med skolen på lørdag og rengjøring av hele kjøkkenet på jobb på Søndag + innleveringer og prøver. Hater livet mitt. End det nå. Voksenlivet er ca det samme. Alt er bare faen og det finnes ingen gud Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Julenissen er en løgn, tannfeen er tannlegen, og du kommer aldri til å finne ekte kjærlighet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Pessimister... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg hadde lett gitt hvem det skulle være skype-adressa mi Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Skole hver dag i uka og utplassering på torsdag, selskap med skolen på lørdag og rengjøring av hele kjøkkenet på jobb på Søndag + innleveringer og prøver. Hater livet mitt. End det nå. Voksenlivet er ca det samme. Alt er bare faen og det finnes ingen gud Skal vi se. Videregående i tenårene: - Foreldre som maser på deg - Jobb rett etter skolen til sent på kvelden - Innlevering av oppgaver - Lekser - Prøver hele tiden - Lærere som er drittsekker - Selskaper med skolen annenhver helg + skoledager Voksen uten unger: - Jobb Hva var argumentet ditt igjen? Jeg hadde lett gitt hvem det skulle være skype-adressa mi Min hjemadresse, fullt navn og e-post står på profilen min, i tillegg til flere paragrafer med informasjon om meg. Jeg er ikke akkurat redd for internettpirater som hamrer ned døra mi og voldtar meg, for å si det sånn. Endret 21. oktober 2011 av Romis Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Ja. I voksenlivet har du: Jobb Ansvar Økonomi (gjeld osv) Ræva full av glasskår til enkelte tider Sjefen som maser Deadline på en sak du skulle gjort i går Overtid på jobben fordi en server har tilta Endret 21. oktober 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Legger meg med en bok jeg. Det er lenge siden sist. Men man må jo være litt kultivert av og til også. Du blir ikke kulturell av å lese hverken Margit Sandemo eller Dean Koontz. Hva med en Tom Kristensen krimroman til 79,-? Blir jeg ikke høykulturell av det går jeg i graven. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 21 dager til Skyrim. Blir gøy å høre: '' Hey! Have you heard about what happened in Kwatch? '' - igjen, bare i Skyrim. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Å jobbe er da ikke så ille. Man er i det minste fri når arbeidsdagen er omme, hvilket betyr at man ikke trenger å bruke kvelden på å skrive oppgaver og lese tjukke bøker. Basert på mine erfaringer, må jeg si at jobb > studielivet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) lol alt svikter shemale ftw Endret 21. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg