Aalton Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Bråker ikke de noe forferdelig da? Kanskje jeg som tenker på noe annet. Luftkvaliteten er greit, men kan lett blir alt for varmt med slike og jeg finner det ofte nødvendig å lufte med jevne mellomrom for at det ikke blir for tung luft inne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har brukt oljeovn fra Elkjøp i flere sesonger nå, de varmer sinnssykt bra. Jeg har bare en i hele leiligheta og den varmer så bra på vinteren at vinduene må opp hvis jeg setter på max. Har ikke hatt noen problemer med min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvordan blir luftkvaliteten med slike oljeovner inne ? Er det ikke bedre med en slik viftekamin til 5 eller 600 spenn istedet ? Fordelen med vifteovn er at den er raskere til å få opp varmen. Men jeg føler oljeovner gir en mye jevnere varme. Ikke trenger jeg være redd for at ting tar fyr "med en gang" det faller noe ned på ovnen heller. Synes ikke det gir noe dårligere luft. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvorfor må jeg alltid tisse 10 minutter etter jeg drikker 2 slurker av en øl? Og sånn fortsetter det helt til jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvorfor må jeg alltid tisse 10 minutter etter jeg drikker 2 slurker av en øl? Og sånn fortsetter det helt til jeg er ferdig. Psykisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Aner ikke, men jeg spretta en boks isted, og har vært 4 ganger og pissa allerede, og den er ikke tom engang. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Overactive Bladder Syndrome. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Jeg gidder faktisk ikke å kjøpe øl når jeg er ute, fordi jeg alltid må på dass innen 10 minutter og fortsetter å gå på dass. Får jeg en pils under en filmsession med kompiser blir det ørten pissepauser. Endret 20. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Rekorden min er 9 øl før første dobesøk. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Det virker jo i passe overkant bytex, blessed med en veldig liten blære? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg gidder faktisk ikke å kjøpe øl når jeg er ute, fordi jeg alltid må på dass innen 10 minutter og fortsetter å gå på dass. Får jeg en pils under en filmsession med kompiser blir det ørten pissepauser. Alkohol gjør deg vel bare slapp i blæra. Du kan trøste deg med at finnes verre steder å være ufrivillig slapp. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hva skjer? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Øl. blære og tiss er vel nøkkelordene i hva som skjer i guess. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Ibux eller Paracet mot sterke smerter i hals og ører ved halsbetennelse og ørebetennelse ved f.eks svelging? Endret 20. oktober 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Det funker mot alle typer vondt. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Ibux er best. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Ibux eller Paracet mot sterke smerter i hals og ører ved halsbetennelse og ørebetennelse ved f.eks svelging? Ved betennelse se er modifinac best, men recept. Av smertestillende så er Ibux absolutt å anbefale Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg kan helle nedpå med vann, brus, juice, you name it, uten å måtte pisse før etter noen timer. Men når det kommer til øl, pisser jeg minst 2 ganger per halvliter. Minst! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Legger meg med en bok jeg. Det er lenge siden sist. Men man må jo være litt kultivert av og til også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Legger meg med en bok jeg. Det er lenge siden sist. Men man må jo være litt kultivert av og til også. Du blir ikke kulturell av å lese hverken Margit Sandemo eller Dean Koontz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg