Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ulike frukttyper

 

* Kapsler: Tørre frukter som inneholder mange frø, og som åpner seg ved modning.

* Nøtter: Tørre frukter med bare et frø, og som åpner seg først ved spiring.

* Bær: Dette er frø (oftest mange) som ligger i et saftig fruktkjøtt dannet av fruktknuteveggen.

* Steinfrukt: Består av et eller noen få frø. Fruktknuteveggen består av to lag. Den ytre veggen danner et saftig lag som vi spiser. Den indre delen er hard og inneholder det ene frøet. Steinfrukt brister først ved spiring.

Lenke til kommentar

FACEBOOK:

 

En venn har tagget meg i noen bilder. Hos han står det at en forespørsel er sendt til meg hvor jeg må godta bildene for å kunne se dem. Hvor finner jeg disse forespørslene? Har sett under Varsler, men der ligger fint lite.

 

Har også prøvd å endre innstillingene mine slik at alle kan tagge meg, uten at jeg må godkjenne. Han fjernet da taggen og re-tagget meg, uten suksee.

Lenke til kommentar

Yay for meg. Jeg har vært på Europris og kjøpt oljeovn.

De var tomme for de vanlige så jeg ble nødt til å kjøpe luksusmodellen med timer.

499 for en oljeovn på 1,5 KW er i grunn ikke så ille. På ExPert (eller Forhendværende-Pert som jeg liker å kalle dem) skulle de ha 900 spenn for samma greine. Skjønner ikke hvorfor det skal være så stor prisforskjell et varmeelement er et varmeelement er et varmeelement. Eneste grunnen til at de kan ta seg så godt betalt er at det er et annet merke. Hadde kanskje lagt i de ekstra kronene om BeHa fortsatt hadde produksjonen i Norge. Da kunne jeg sagt at jeg støttet norske arbeidsplasser på den måten. Men alt er jo for lengst satt ut til skitne polakker i lugubre fabrikklokaler der de jobber under pisk og dårlig belysning.

Lenke til kommentar

FACEBOOK:

 

En venn har tagget meg i noen bilder. Hos han står det at en forespørsel er sendt til meg hvor jeg må godta bildene for å kunne se dem. Hvor finner jeg disse forespørslene? Har sett under Varsler, men der ligger fint lite.

 

Har også prøvd å endre innstillingene mine slik at alle kan tagge meg, uten at jeg må godkjenne. Han fjernet da taggen og re-tagget meg, uten suksee.

 

Har du prøvd "Må gjennomgås" som ligger på profilen til venstre hvor info og vegg buttons ligger?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...