Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg tenkte ikke over det. Men bildene i hodet mitt kunne jeg godt vært foruten. x) Neida. Tenk så kos. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 ooooooooh. Enkelte sanger + promille gir meg så lyst til å synge! *synge med på bruce springsteen - the river* Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Liiiten undulat som får så dårlig medf mat! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Liiiten undulat som får så dårlig medf mat! , for de jeg bor hos, for de jeg bor hos de er så gjerrig med meg, De gir meg sild ... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Fistfull of steel....OH! Sanghumøret er ikke på topp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Sanghumøret er ikke på topp. Kødder du? Da er ikke promillen høy nok! *hyle med på Bryan adams - everything I do* Endret 2. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sanghumøret er ikke på topp. Kødder du? Da er ikke promillen høy nok! *hyle med på Bryan adams - everything I do* Jeg kJødder ikke nei. Promillen er null, eller sannsynligheten for at noe sitter igjen fra torsdagen er nesten høy Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Si ifra når du kommer til nachen, Lars. Da skal jeg anbefale deg god musikk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Som sagt... Da er ikke promillen høy nok Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Liiiten undulat som får så dårlig medf mat! , for de jeg bor hos, for de jeg bor hos de er så gjerrig med meg, De gir meg sild ... Er redd dette ikke var mine ord. Men "elsemor", juniormedlem på nybaktmamma forum. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Si ifra når du kommer til nachen, Lars. Da skal jeg anbefale deg god musikk JEg har bare en øl igjen så er jeg tom... Hva anbefaler du? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 We need post-rock. Explosions In The Sky, This Will Destroy You og God Is An Astrounaut. Da er nachen sikret. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 We need post-rock. Explosions In The Sky, This Will Destroy You og God Is An Astrounaut. Da er nachen sikret. Altså... Nå fant random-funskjonen Jokke & valentinerne... Tror jeg holder meg til det jeg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hehe. Ellers kan jeg anbefale Boards of Canada om du blir 80-tallsnostalgisk i natt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Liiiten undulat som får så dårlig medf mat! , for de jeg bor hos, for de jeg bor hos de er så gjerrig med meg, De gir meg sild ... hver eneste dag, men det vil jeg ikke ha. For jeg vil heller, ja mye heller, ha Coca-Cola og is. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Da har jeg brukt hele dagen min på å hjelpe en kompis og vaske. Jizz for en kjedelig dag *sukk* Så glemte jeg selvsagt tlf hjemme så jeg glemte helt av at Herr Brun var i nærheten og at en skulle treffes =( Får håpe han ikke returnerer før 1530. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Da har jeg brukt hele dagen min på å hjelpe en kompis og vaske. Jizz for en kjedelig dag *sukk*Så glemte jeg selvsagt tlf hjemme så jeg glemte helt av at Herr Brun var i nærheten og at en skulle treffes =( Får håpe han ikke returnerer før 1530. Det er lettere å rydde/vaske hos andre da... det synes hvertfall jeg Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Se filmen hos Youtube Sweet music, syngsyng! Dance! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Liiiten undulat som får så dårlig medf mat! , for de jeg bor hos, for de jeg bor hos de er så gjerrig med meg, De gir meg sild ... hver eneste dag, men det vil jeg ikke ha. For jeg vil heller, ja mye heller, ha Coca-Cola og is. Is er ikke mat dumma. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Liiiten undulat som får så dårlig medf mat! , for de jeg bor hos, for de jeg bor hos de er så gjerrig med meg, De gir meg sild ... hver eneste dag, men det vil jeg ikke ha. For jeg vil heller, ja mye heller, ha Coca-Cola og is. Majsa, VIP medlem på nybaktmamma forumet. Mener at sangen skal synges med mer inlevelse. Slik: Jeg er en liten undulat - flakser med hendene som en liten fugl som får så dårlig med mat - stryker over magen for de jeg bor hos, for de jeg bor hos - tegner et hus i luften er så gjerrig. - viser med liten avstand mellom pekefinger og tommel De gir meg sild hver eneste dag, - lager bølgebevegelser med ene hånden men det vil jeg ikke ha. - Nei, jeg vil heller, ja mye heller - ha Coca Cola og is. - drikker "Cola" og strekker ut tungen og slikker på en "is" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg