Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på når jeg skal kome ut og si at jeg er biseksuell til familien. :)

Do it. Men bare hvis du skal dra med pikk hjem.

 

Ibux

Det ble, bokstavlig talt, en neve ibux OG litt Hot'n Sweet.

 

Faen, jeg er badass, ass. Blander piller og alkohol som om jeg var Charlie Sheen.

:hmm:

 

Så du det nummeret der han ene klatrer opp i lakenet som henger fra taket? Faen, for en kroppskontroll. Jeg hadde blitt sjalu om han bare klarte å klatre opp, men neida, han skulle ta den helt ut ved å henge der i 90 graders vinkel i noe som virket som en evighet.

 

Det høres muligens litt homoerotisk ut, men jeg beundrer fysikken hans.

:hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter og hører på Rammstein, faktisk. Bringer tilbake gamle minner!

 

Oppvokst med bandet, husker pappa tok meg med på første konsert da jeg var 13-14. :D Herlig. Fikk mye drit fra daværende klassekamerater, men de hørte på Robbie Williams så da hadde jeg noe å slå tilbake på.

Det samme problemet hadde jeg og... Alle de andre "kule kidsa" hørte på mcmusic fantaster mens jeg satt der med nightwish, rammstein, sentenced, metallica osv. på ørene :hmm:

Lenke til kommentar

Haha, nå jeg var fjortis var metal kult :) Altså på slutten av 80 tidlig 90-tallet. Alle digga Iron Maiden og Metallica, eller Poison eller Motley Crue, selv om de så ut som kjerringer i horedrag. TNT var også sjeft.

 

Når en kjiping kom med en kassett med popmusikk til formingstimene (formingsrommet og musikkrommet var det samme), ble de fort nedstemt av majoriteten og Pearl Jam eller Nirvana ble slengt på istedet. Så ble de sure.

 

Men nå bodde jeg på bygda i Nord-Norge, da. Var ikke så mye "rock vs vanlig" folk der. Jentene syns Europe-gutta var dødskjekke osv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Når du blir eldre skjønner du etterhvert at man ikke kan "velge" venner ut fra musikksmaken deres. Da blir du en sutrete emo i jobbsammenheng også. Man bruker halve døgnet på jobb, da kan man ikke sitte og whine om at han og han ikke liker metal.

Det har ingenting å si uansett der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, nå jeg var fjortis var metal kult :) Altså på slutten av 80 tidlig 90-tallet. Alle digga Iron Maiden og Metallica, eller Poison eller Motley Crue, selv om de så ut som kjerringer i horedrag. TNT var også sjeft.

 

Når en kjiping kom med en kassett med popmusikk til formingstimene (formingsrommet og musikkrommet var det samme), ble de fort nedstemt av majoriteten og Pearl Jam eller Nirvana ble slengt på istedet. Så ble de sure.

 

Men nå bodde jeg på bygda i Nord-Norge, da. Var ikke så mye "rock vs vanlig" folk der. Jentene syns Europe-gutta var dødskjekke osv.

Skulle ønske jeg kunne si det samme.

Da jeg var fjortis, var punk rock og skate punk kult blant majoriteten av skolen.

Vi var 4 stykker som i tillegg til punk hørte på rap, men aldri fikk høre på det, og 1 som hørte på - og introduserte meg for - heavy metal.

 

Det var ikke det at jeg ikke likte punk, jeg ble bare rimelig lei det etter kun å høre det dag ut og inn.

Heldigvis digga jentene punk også. :p

 

Jeg husker fortsatt den dagen somalierene kom og tok over musikkrommet. Etter det var det bare rap. Heldigvis ikke contemporary r&b, det ville vært for ille, og siden dette var i år 2000, var det ikke så forferdelig mye dårlig rap på markedet enda, og Dr. Dre og Snoop Doggy Dogg laget fortsatt bra musikk, selv om det var på tampen av deres karrierer (imho, det mølet de er med på nå er nettopp det. Møl.)

Lenke til kommentar

Når du blir eldre skjønner du etterhvert at man ikke kan "velge" venner ut fra musikksmaken deres. Da blir du en sutrete emo i jobbsammenheng også. Man bruker halve døgnet på jobb, da kan man ikke sitte og whine om at han og han ikke liker metal.

Det har ingenting å si uansett der.

 

Det har jeg faktisk opplevd ... Når jeg ble tjue så begynte jeg å gi mer eller mindre faen i hva slags musikksjanger jeg hører på så lenge jeg synes sangen er bra. Og alle nissene som bare hører på metall klikker i vinkel hver gang jeg setter på dubstep eller lignende

Lenke til kommentar

Hadde fire timer på meg å skrive en nynorsk stil om renessansen og barokken. Endte med at jeg brukte de 3 første timene på film, musikk og annen surfing, deretter fant en bokmålsartikkel om tema, oversatte den til nynorsk og leverte... Ber til gud om at vår gamle norsklærer ikke vet hvordan hun bruker plagiatkontrollen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...