Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen, tror laptopen akkurat tok kvelden.

 

Jævla faenskap.

Mobilen min er tilnærmet dau. Jeg vet hvordan du har det. Mulig jeg har overtalt fattern til å hjelpe meg med ny da. Bortskjemt, jeg? Neida... Du skulle møtt broren min.

 

Jeg lider ingen nød når jeg sitter på en Dell Stasjonær med 28" skjer nå, men faen. Den laptopen der var min sjelevenn. :love: Så mange opp og nedturer, så mye vi har opplevd. Akk ja, good night, sweet prince<3

Lenke til kommentar

Jeg kan skaffe deg adgang til bakdøren, tror jeg. Tissen trengs nok litt ekstra bearbeiding. Men jeg tolker det som at han ikke har snakket med deg. :p

Bakdør er bakdør. Bakdør kan man få nårsomhelst. Det er litt som Java. Fungerer på alle plattformer. Framdør er anderledes.
Lenke til kommentar

Oooooh, jeg skjønner at den suger.

Jeg hadde bare tenkt at jeg kan utstyre han med en 6-pakning eller to og sende ham ut av huset. Tenkte du var villig til å ta ham inn. :p

Snakket kort med din utkårede på telefonen akkurat. Du burde vite at jeg stiller opp både som barnevakt og espenvakt. Bare, som sagt, ikke på onsdagene fremover.

 

Vet det ikke er lenge siden sist, men jeg savner allerede Aurora. Hu er veldig skjønn. Spesielt nå som hu har begynt å prate litt mer.

Lenke til kommentar

Kan forumkafeen hjelpe meg litt?

 

Gå inn på denne linken. Si ifra om den *ikke* fungerer.

Nørstvold Hestesenter

 

Skjønner ikke hvorfor jeg får høre at siden ikke fungerer. "Alt" skal være rett. Om jeg finner noen her i forumkafeen som ikke kommer inn på siden, som kan være behjelpelig med å feilsøke den så hadde det vært snedig.

 

(Vet at dette er helt på kanten i forhold til reglene, men vær litt grei. Jeg spør ikke om mer enn et par klikk.)

Lenke til kommentar

Såeh...jeg skulle gå inn på toget i dag..så roper noen eller det skjer et eller annet til min venstre side og jeg snur meg og i det jeg skal gå inn på toget så bommer jeg ganske greit og trør benet mellom toget og plattformen. Resultatet?

 

post-5057-0-30418900-1318978688_thumb.jpg

 

Kombinert med gnagsår på hælen så..yay...jeg er krøpling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...