L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er på en blanding av Diclofenac, Pinex forte og Ibux. Charlie kan gå å legge seg Husk at både Diclofenac og Ibux kan være harde mot magen så håper du har spist først. Men ellers ikke en dum blanding. Paracet og kodein forsterker hverandre. Ibux og Paracet/kodein virker på andre reseptorer enn hverandre. Diclofenac virker på samme underklasse av reseptorer som ibux, men spesifikt en type. Så sammenlagt bør de gjøre en god jobb. Bare husk at de som sagt kan være harde på magen. Ibux kan også virke utløsende på astma. Personlig så er jeg mer redd for hva paracet og kodein gjør med kroppen enn ibux/diclofenac da. Både kodein og paracet går på levra di. Den vanligste av de "farlige" bivirkningene av ibux er magesår. Ubehagelig, ja... Men sammenlignet med leversvikten man kan få av paracet er det en søndagstur. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har vi pillediskusjon igjen? Er sånn av og til jeg titter innom og ser narkodiskusjonen for fullt her. Snakkes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Har vi pillediskusjon igjen? Er sånn av og til jeg titter innom og ser narkodiskusjonen for fullt her. Snakkes. Ibux og paracet... Ja, her er vi skikkelig narkiser. Edit: Grunnen til at jeg snakket om det er at jeg har sett på nært hold hva leversvikt betyr. Det er ikke pent. Altså er jeg veldig skeptisk når det gjelder medisiner som er tunge mot levra. Så jeg benytter anledningen til å spre skrekkpropaganda og si fra om farene ved såkalte "uskyldige" medikamenter som paracet. Endret 18. oktober 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er på en blanding av Diclofenac, Pinex forte og Ibux. Charlie kan gå å legge seg Husk at både Diclofenac og Ibux kan være harde mot magen så håper du har spist først. Men ellers ikke en dum blanding. Paracet og kodein forsterker hverandre. Ibux og Paracet/kodein virker på andre reseptorer enn hverandre. Diclofenac virker på samme underklasse av reseptorer som ibux, men spesifikt en type. Så sammenlagt bør de gjøre en god jobb. Bare husk at de som sagt kan være harde på magen. Ibux kan også virke utløsende på astma. Personlig så er jeg mer redd for hva paracet og kodein gjør med kroppen enn ibux/diclofenac da. Både kodein og paracet går på levra di. Den vanligste av de "farlige" bivirkningene av ibux er magesår. Ubehagelig, ja... Men sammenlignet med leversvikten man kan få av paracet er det en søndagstur. Sitter her med Astma medisin også, men det var liksom ikke badass nok til å havne på listen Bi virkningene er jeg ikke så redd for etter mange år på betennelses dempende, som hadde helt spekter av bi-effekter Har vi pillediskusjon igjen? Er sånn av og til jeg titter innom og ser narkodiskusjonen for fullt her. Snakkes. Ibux og paracet... Ja, her er vi skikkelig narkiser. Edit: Grunnen til at jeg snakket om det er at jeg har sett på nært hold hva leversvikt betyr. Det er ikke pent. Altså er jeg veldig skeptisk når det gjelder medisiner som er tunge mot levra. Så jeg benytter anledningen til å spre skrekkpropaganda og si fra om farene ved såkalte "uskyldige" medikamenter som paracet. Ibux er mye bedre som smertestillende, av den grunn at det er mye færre bi-virkninger! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ibux er mye bedre som smertestillende, av den grunn at det er mye færre bi-virkninger! Ikke bare at det er færre. Det er større rom mellom "bruksdose" og overdose enn mange andre reseptfrie medikamenter. House sa det bra en gang: "It's Ibuprofen for God's sake! You take a handfull and throw in the patient's face. Whatever hits the mouth is the right dose!"* *fritt sitert fra hukommelsen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ibux er mye bedre som smertestillende, av den grunn at det er mye færre bi-virkninger! Ikke bare at det er færre. Det er større rom mellom "bruksdose" og overdose enn mange andre reseptfrie medikamenter. House sa det bra en gang: "It's Ibuprofen for God's sake! You take a handfull and throw in the patient's face. Whatever hits the mouth is the right dose!"* *fritt sitert fra hukommelsen. Ylvis brødrene hadde jo også O-fag på p3, der de hadde 1 bivirkning av paracet til dagen. De holdt ganske lenge på med den, mot Ibux som de var ferdig med etter 2 uker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ylvis-brødrene imponerer meg hver gang jeg er borti de. Var på show med de i vinter og de gutta er rett og slett tusenkunstnere. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så de en gang jeg også, herregud å spreke de er! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jepp, jeg var på show med dem før de ble så veldig kjent og de var grisebra da også. Vet ikke om de har gjort det ofte nå i nyere tid, men de spilte en del musikk, husker at de kan spille en god del forskjellige instrumenter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så du det nummeret der han ene klatrer opp i lakenet som henger fra taket? Faen, for en kroppskontroll. Jeg hadde blitt sjalu om han bare klarte å klatre opp, men neida, han skulle ta den helt ut ved å henge der i 90 graders vinkel i noe som virket som en evighet. Det høres muligens litt homoerotisk ut, men jeg beundrer fysikken hans. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kalle (Calle?) fra raske menn er søtere da. Fyren er jo til å spiiiise opp! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvis jeg ville flyttet til USA, prøvd å fått meg jobb der og blitt amerikansk borger etterhvert, hvor stor mulighet er det for det? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Om du gifter deg tar det ~20 år. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Hvis jeg ville flyttet til USA, prøvd å fått meg jobb der og blitt amerikansk borger etterhvert, hvor stor mulighet er det for det? Muligheten er ca. 1:8* *statistikk hentet fra mitt rektum. Kalle (Calle?) fra raske menn er søtere da. Fyren er jo til å spiiiise opp! Har du sett Ylvis live? Endret 18. oktober 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har du sett Ylvis live? Nei, men C/Kalle er til å spiiiiise opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har du sett Ylvis live? Nei, men C/Kalle er til å spiiiiise opp. Du må nesten gi meg et klipp (helst i bar overkropp der han henger i 90 grader fra et tau eller laken over tid) for at jeg kan sammenligne. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du må nesten gi meg et klipp (helst i bar overkropp der han henger i 90 grader fra et tau eller laken over tid) for at jeg kan sammenligne. Kan du ikke bare skru på TVen på onsdag?`Han badet ikke i går, så jeg håper han skal bade i morgen. 22:00 på Tv Norge. http://www.youtube.com/watch?v=LgCzcrrd_y0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kan du ikke bare skru på TVen på onsdag?`Han badet ikke i går, så jeg håper han skal bade i morgen. 22:00 på Tv Norge. Du glemmer at jeg ikke har noen TV-kanaler. Malapropos det... Jeg trenger et sted å overnatte 2.-3.november pga. time tidlig om morran på Haukeland. Kræsje hos dere? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Sure, sure. Har Espen prøvd å bestikke deg enda? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hva faen, tror laptopen akkurat tok kvelden. Jævla faenskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg