Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kanke være fransk og sigøyner, vøtt. De hører til bortafor Transylvania og andre strøk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg lurer på når jeg skal kome ut og si at jeg er biseksuell til familien. Ser ingen grunn til å gjøre det med mindre du har planer om å dra med deg en type hjem eller noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kanke være fransk og sigøyner, vøtt. De hører til bortafor Transylvania og andre strøk. Men ho er ikkje sigøyner. Ho vert kidnappa av sigøynare når ho var lita. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Lies. Dette er så sigøyner som du får det. Endret 18. oktober 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Lycantrophe har virkelig et romantisk inntrykk av sigøynere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Enig. Dette er mye riktigere: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Husker for et par år siden når OBOS ga sigøynere i Oslo leiligheter å disponere. Gikk jo seff til helvete og de begynte å brenne bål innendørs og lignende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Dere er så rasistiske. Dette hatet mot sigøynere er kun kulturforskjeller. Deres kultur synes det er greit å rane, svindle og stjele. Det gjør ikke vi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) En av sjefene våre på jobb sa de hadde en sigøynerfamilie som nærmeste nabo (et svært hus) i ett år. De overholdt ingen ordensregler, kunne feste og spille livemusikk midt på natta på hverdager (ingen jobber jo), og drikking og slåssing var nesten dagligdags. De søplet også veldig rundt huset sitt. Var flere store familier som bodde der, de klarer tydeligvis ikke bo sammen uten å drekke og slåss veldig mye. Synd for barna som vokser opp sånn. Når det er sagt, er ofte jentene fantastisk vakre, en blanding mellom latina og øst-europeisk. Endret 18. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Altså, for min del, så høres deres liv mye morsommere ut enn en gjennomsnittlig nordmann sin. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nå er jo du også hippie og commie og det som verre er. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 For noe dritt ass, jeg må ha dårlig karma. Først mister jeg en jakke og dyre solbriller. Så finner jeg solbrillene nå 3 uker etterpå, og nå finner jeg ikke det enda dyrere headsettet mitt, elelr nøklene. (Nøklene er i huset da riktigok, så de dukker nok snart opp) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg velger å ta det som et kompliment. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ibux eller Hot'n Sweet mot hodepinen min? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det var nok dumt av meg å utsette biologiøvingen til NÅ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg hadde et gruppearbeid som skulle leveres i går, og alle på gruppa hadde glemt fristen som da var kl. 00.00. Så da ble det en hektisk time før innleveringsfrist og så var fristen over og vi endte opp med å måtte sende den på mail en halvtime for sent Heldigvis snakket et par av gutta med foreleseren i dag, og hun var mer enn fornøyd med innleveringen, så da gikk det fint, eksamen allikevel på oss (kødda med at det måtte bli samme gruppe neste år ) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ibux eller Hot'n Sweet mot hodepinen min? Ibux Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ibux Det ble, bokstavlig talt, en neve ibux OG litt Hot'n Sweet. Faen, jeg er badass, ass. Blander piller og alkohol som om jeg var Charlie Sheen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Charlie hadde tatt snø med pillene. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ibux Det ble, bokstavlig talt, en neve ibux OG litt Hot'n Sweet. Faen, jeg er badass, ass. Blander piller og alkohol som om jeg var Charlie Sheen. Jeg er på en blanding av Diclofenac, Pinex forte og Ibux. Charlie kan gå å legge seg Ibux Det ble, bokstavlig talt, en neve ibux OG litt Hot'n Sweet. Faen, jeg er badass, ass. Blander piller og alkohol som om jeg var Charlie Sheen. Jeg er på en blanding av Diclofenac, Pinex forte og Ibux. Charlie kan gå å legge seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg