Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av sjefene våre på jobb sa de hadde en sigøynerfamilie som nærmeste nabo (et svært hus) i ett år. De overholdt ingen ordensregler, kunne feste og spille livemusikk midt på natta på hverdager (ingen jobber jo), og drikking og slåssing var nesten dagligdags. De søplet også veldig rundt huset sitt. Var flere store familier som bodde der, de klarer tydeligvis ikke bo sammen uten å drekke og slåss veldig mye.

 

Synd for barna som vokser opp sånn.

Når det er sagt, er ofte jentene fantastisk vakre, en blanding mellom latina og øst-europeisk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg hadde et gruppearbeid som skulle leveres i går, og alle på gruppa hadde glemt fristen som da var kl. 00.00.

Så da ble det en hektisk time før innleveringsfrist og så var fristen over og vi endte opp med å måtte sende den på mail en halvtime for sent :p

 

Heldigvis snakket et par av gutta med foreleseren i dag, og hun var mer enn fornøyd med innleveringen, så da gikk det fint, eksamen allikevel på oss :p

 

(kødda med at det måtte bli samme gruppe neste år :ph34r: )

Lenke til kommentar

Ibux

Det ble, bokstavlig talt, en neve ibux OG litt Hot'n Sweet.

 

Faen, jeg er badass, ass. Blander piller og alkohol som om jeg var Charlie Sheen.

 

Jeg er på en blanding av Diclofenac, Pinex forte og Ibux. Charlie kan gå å legge seg ;)

 

Ibux

Det ble, bokstavlig talt, en neve ibux OG litt Hot'n Sweet.

 

Faen, jeg er badass, ass. Blander piller og alkohol som om jeg var Charlie Sheen.

 

Jeg er på en blanding av Diclofenac, Pinex forte og Ibux. Charlie kan gå å legge seg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...