kong_gabby Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Haha, jeg tror jeg tok den nå. Venter på dommen Edit: Endret 17. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er ikke rart at jeg var helt på jordet. Først sa hun at det ikke var noe sex-relatert, men så var det visst det likevel. Fasiten får jeg i morra. Gadd ikke å mase om det, den gleden skulle hun ikke få Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Får vel prøve å ta fatt på hjemmeeksamen i dag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er ikke rart at jeg var helt på jordet. Først sa hun at det ikke var noe sex-relatert, men så var det visst det likevel. Fasiten får jeg i morra. Gadd ikke å mase om det, den gleden skulle hun ikke få Skift navn til Sheldon Cooper Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 And on the fourth hour there shalt be life. Sayeth the prophets Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Finnes det noen god grunn til å ikke kjøpe HTC Sensation til 999 med Tele2 Champion 239 (inkl. 100MB per mnd.)? Trenger virkelig ny telefon NU! Legend-en min konka endelig ut etter lang tids hardt misbruk. Tror det er væskeskade etter at jeg la den i ytterlomma på jakka i går i stedet for på innerlomma slik jeg pleier så tviler på det er noen vits i å sende den inn. Symptomet er at den knappen for å slå på skjermen, skifte til lydløs og slå mobilen av og på rett og slett ikke reagerer what so ever. Har hatt den noen timer i stekovnen på 50 grader uten at det har hjulpet. Det har reddet meg med tidligere mobiler, men denne gangen virket det ikke ser det ut som. Mulig jeg var for seint ute. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Om telefonen var våt og du prøvde å skru den på gjorde du vondt værre . Det eneste negative med den nye er at du bare har 100MB i måneden . Lite for min del men telefonen i seg selv er definitivt verdt det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Den var påslått hele tida. Bare knappen som kutta ut. Prøvde stekovntrikset da jeg oppdaga det. Selvsagt demontert så mye det går. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 God ettermiddag undermennesker. Kjedelig med rester til middag senere i dag altså :---C Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvordan få dette som skrivebordsbakgrunn? Lenke til kommentar
Payung Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg vant en iPad 1 i dag, men der jeg bor har jeg kun nettverk med nettverkskabel og ikke mulighet til å få trådløst nett. Finns det noen som helst måte å få nett til iPaden min ut i fra nettverkskabelen? Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Du kan vel kjøpe et såkalt trådløst aksesspunkt du kobler til PC'n? Da får du et punkt som Wi-fi delen på ipad'en finner og kan koble seg til. Koster en liten hundrelapp for en sånn USB-dings. Finner dem på elkjøp eller spaceworld eller sånne gadget-butikker. Endret 18. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Eg så igjen Hunchback of Notre Dame i går, og innså at Frollo er den einaste Disney-villainen som faktisk er dritskummel, og at Esmeralda er ei av dei mest badass Disney-jentene. GIRLCRUSH! God Help The Outcasts og Heaven's Light/Hellfire er to av dei beste og kraftigste sangene Disney har i lineupen sin. Edit: Og Out There gjer meg frysninger frå start til ... ca. midt i. Endret 18. oktober 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg lurer på når jeg skal kome ut og si at jeg er biseksuell til familien. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ikke gjør det til en stor greie. Bare nevn det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg lurer på når jeg skal kome ut og si at jeg er biseksuell til familien. Si det nå, og fortell oss deres reaksjon. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Eg så igjen Hunchback of Notre Dame i går, og innså at Frollo er den einaste Disney-villainen som faktisk er dritskummel, og at Esmeralda er ei av dei mest badass Disney-jentene. GIRLCRUSH! . Æsj, hun er jo gypsy og fæl. Endret 18. oktober 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Æsj, hun er jo gypsy og fæl. Eg sett pris på jenter med bein i nesa. Dessuten er ho teknisk sett like fransk som Frollo, Disney berre glemte den delen av boka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg