Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen god grunn til å ikke kjøpe HTC Sensation til 999 med Tele2 Champion 239 (inkl. 100MB per mnd.)?

Trenger virkelig ny telefon NU! Legend-en min konka endelig ut etter lang tids hardt misbruk. Tror det er væskeskade etter at jeg la den i ytterlomma på jakka i går i stedet for på innerlomma slik jeg pleier så tviler på det er noen vits i å sende den inn.

Symptomet er at den knappen for å slå på skjermen, skifte til lydløs og slå mobilen av og på rett og slett ikke reagerer what so ever. Har hatt den noen timer i stekovnen på 50 grader uten at det har hjulpet. Det har reddet meg med tidligere mobiler, men denne gangen virket det ikke ser det ut som. Mulig jeg var for seint ute.

Lenke til kommentar

Du kan vel kjøpe et såkalt trådløst aksesspunkt du kobler til PC'n? Da får du et punkt som Wi-fi delen på ipad'en finner og kan koble seg til.

Koster en liten hundrelapp for en sånn USB-dings. Finner dem på elkjøp eller spaceworld eller sånne gadget-butikker.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Eg så igjen Hunchback of Notre Dame i går, og innså at Frollo er den einaste Disney-villainen som faktisk er dritskummel, og at Esmeralda er ei av dei mest badass Disney-jentene. GIRLCRUSH! God Help The Outcasts og Heaven's Light/Hellfire er to av dei beste og kraftigste sangene Disney har i lineupen sin.

 

Edit: Og Out There gjer meg frysninger frå start til ... ca. midt i. :(

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...