Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen andre som er sjafør i kveld da? :thumbdown:

 

Adrian kjører

ja, iknow, men nå har han snasen diggbar uber fet bil å kjøre med da :hrm:

i jelly....

 

Du lukter bare vondt, er så enkelt altså.

Deo? Nope, more like shower in a can :ph34r:

hvis du vet kor det lukter vondt, koffor dusje heile kroppen?

Lenke til kommentar

lol

 

 

 

Har nettop hjulpet en blodig fyr som kom hit, han hadde kjørt utenfor kanten og dettet 15 m ned i elva.

 

 

Fy faen, å mye blod.

 

Og politiet var her, har hatt kompiser som har dødd av mindre, han fikk bare skulderen ut av ledd

 

 

edit: fy faen det var rått. Sjekket vraket, shotteglass i metal ved førersetet og urge brus flytende i bakstetet. Haha, fy faen. Fløy 15m ned fra veien og i elva... Er overrasket over at han var i livet..

 

 

Litt kutl at ambulanse personalet fortalte meg at jeg reddet trolig livet hans :cool:

 

Fordi han var så kald etter å ha kræsjet i elva

Måtte skifte klær på han, og gi han kako og paracet før de kom...

 

 

I AM A FUCKING HERO!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Præhæ, jeg har virkelig ikke godt av Kinect.

Kvelden begynte med middag og barnefilmer av meg og søstrene mine. Alltid digg å trippe tilbake til 80- og 90-tallet.

Etterfulgt av Kinect-spilling, noe som gira meg opp nok til at jeg ikke fikk sove og fant ut at jeg skulle roe ned med litt Puzzle Bubble og Monkey Island 2. Plutselig var ikke klokken halv to lenger, men halv syv.

 

Verdt det! :D

Lenke til kommentar

Jeg er på så stor egotripp nå, det er utroling, han pustet da, men var ubesvisst, og elva er ikke så enkel. Da man fryser jo ihjæl før hjelp kommer, og skifte klær, og varme han opp før ambulansen kom...

 

 

skulle ikke forundre meg om VG eller dagbladet kom for å lage story om meg...

 

edit: og alt blodet.... Fy faen...

 

 

edit2: hvor kan jeg lage bilde album? Snart dagslys her. Må ta pics for proff ;)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...