Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo. Frokost som består av to egg, skinke, vårløk, hvitløk, paprika og tomat, en halvliter melk og Hell - Human Remains på anleget. Nå er frokosten spist og det er på tide å gå seg en tur.

 

Er forresten kjedelig og våkne før klokken 15:00. Men etter en landslagspause så er jeg så spent på Premier League i helgen at jeg ikke greier å sove lenger. Med andre ord, to og en halv times søvn. Blir som en 7-åring på juleaften.

Lenke til kommentar

Kan toppe den frokosten rimelig lett:

 

Bacon

 

Det er jeg selvfølgelig enig i. Men nå har jeg spist egg og bacon hver dag i to eller tre uker, så da er det greit å spise noe annet i en uke. Samt at jeg ikke får mer bacon før mamma kommer neste torsdag. Har så liten fryser at jeg ikke har plass til noe som helst, så det må lagres hos mamma. :(

Lenke til kommentar

Dell-skjermen ("proff"-klassen) min har begynt å tulle og flimre, og sendte en service request til Dell i går natt. Fikk dette svaret nå:

Hej Jonas, Jag har beställt en ny Skjerm till dig, den nya bör du ha inom några arbeidsdagar.

 

Den trasiga skjermen vill vi ha tillbaka, du kan ge den till budet som kommer ut med den nya.

Om dette går like smooth som det ser ut til kommer jeg aldri til å kjøpe noe annet enn Dell-skjermer resten av livet :love:

Endret av µp1is
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...