Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilfeldigvis noen som har tatt forkurs til ingeniør her som kan svare på et lite spørsmål?
Jeg har ikke tatt det forkurset, men svarer gjerne på spørsmål. Ikke forvent at jeg har RETT svar da men.

 

 

Når jeg la in søknad på byggingeniør ved UIS for to dager siden var det ingen avkrysningsbokser som passet for det kriteriet jeg ønsker å søke på studiet ved, nemlig ettårig forkurs for ingeniør- og maritim høgskoleutdanning ved UIS. Hverken samordna opptak eller sidene til uis beskriver spesifikt hvordan man skal fylle ut søknaden om man vil søke opptak med et slikt. Hadde vert ok å fåt greie på det av noen som vet, så slipper jeg vente på studieveilederen for et så snevert spørsmål.

Lenke til kommentar
Just saying, ingen trenger å påstå noe. Du får tolke det som du vil :)

I fall du mente det, så kan jeg uansett avkrefte det.

Og i følge Espen Pai har jeg vært "gretten" i flere uker nå. :)

 

L4r5 påstår at alle jenter som krangler har uka, så det var ikke noe nytt =D =D.

Skal vi "ha uka" sammen, slik som tidligere, Ida-pus?

Lenke til kommentar
Kan moderatoren som slettet mitt innlegg stå frem? Jeg ønsker bare å vite hvorfor innlegget mitt ble slettet

Du kan vel sende en mail til forumet (har ikke mailen i hodet) evt sende en pm til admin eller en moderator. Så kan de nok finne det ut. :)

 

Ellers var det vel fordi du linket til en tråd, med hensikt i å fremme din interesse. Om vi tenker på samme innlegg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...