Rampage Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hallo. Skulle vi tilføye tråden mer konstruktiv, kreativ posting? Jeg stemmer for. Sier noe og gjøre noe annet? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Sier noe og gjøre noe annet? Tolker jeg deg rett? I så fall kan du bare gi faen. Og ikke ta det så hardt som det høres ut, er du snill. Endret 1. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tilfeldigvis noen som har tatt forkurs til ingeniør her som kan svare på et lite spørsmål?Jeg har ikke tatt det forkurset, men svarer gjerne på spørsmål. Ikke forvent at jeg har RETT svar da men. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Så aggressiv, så aggressiv. Dårlig humør Kibs? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Velkommen i klubben, becca. Hva gjorde du?Ingenting. Ba om en ferie på fire timer. :-< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Så aggressiv, så aggressiv. Dårlig humør Kibs? Så absolutt ikke. Eller kanskje jeg er det? Men jeg er ikke sint eller noe. Og.. vent litt. Nå kan L4r5 snart påstå at jeg har "uka". Tenk så gøy. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Så aggressiv, så aggressiv. Dårlig humør Kibs? Så absolutt ikke. Eller kanskje jeg er det? Men jeg er ikke sint eller noe. Og.. vent litt. Nå kan L4r5 snart påstå at jeg har "uka". Tenk så gøy. Tror ikke noen trenger å påstå noe her. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tilfeldigvis noen som har tatt forkurs til ingeniør her som kan svare på et lite spørsmål?Jeg har ikke tatt det forkurset, men svarer gjerne på spørsmål. Ikke forvent at jeg har RETT svar da men. Når jeg la in søknad på byggingeniør ved UIS for to dager siden var det ingen avkrysningsbokser som passet for det kriteriet jeg ønsker å søke på studiet ved, nemlig ettårig forkurs for ingeniør- og maritim høgskoleutdanning ved UIS. Hverken samordna opptak eller sidene til uis beskriver spesifikt hvordan man skal fylle ut søknaden om man vil søke opptak med et slikt. Hadde vert ok å fåt greie på det av noen som vet, så slipper jeg vente på studieveilederen for et så snevert spørsmål. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tror ikke noen trenger å påstå noe her. Du mener at det er fakta? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kan moderatoren som slettet mitt innlegg stå frem? Jeg ønsker bare å vite hvorfor innlegget mitt ble slettet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 http://www.pinupsforvets.com/gallery2.html ^^Er det bare meg eller er det flere som synes at det er synd at denne fotokunsten har mer eller mindre gått i glemmeboken? Det er en stil som sjelden blir brukt lenger. Den er likevel så utrolig bra. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tror ikke noen trenger å påstå noe her. Du mener at det er fakta? Just saying, ingen trenger å påstå noe. Du får tolke det som du vil Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 L4r5 påstår at alle jenter som krangler har uka, så det var ikke noe nytt =D =D. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Just saying, ingen trenger å påstå noe. Du får tolke det som du vil I fall du mente det, så kan jeg uansett avkrefte det. Og i følge Espen Pai har jeg vært "gretten" i flere uker nå. L4r5 påstår at alle jenter som krangler har uka, så det var ikke noe nytt =D =D. Skal vi "ha uka" sammen, slik som tidligere, Ida-pus? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 L4r5 påstår at alle jenter som krangler har uka, så det var ikke noe nytt =D =D.Så klart jeg gjør. Det er jo et billig poeng dere sjelden bryr dere om å motbevise Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kan moderatoren som slettet mitt innlegg stå frem? Jeg ønsker bare å vite hvorfor innlegget mitt ble slettet Du kan vel sende en mail til forumet (har ikke mailen i hodet) evt sende en pm til admin eller en moderator. Så kan de nok finne det ut. Ellers var det vel fordi du linket til en tråd, med hensikt i å fremme din interesse. Om vi tenker på samme innlegg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Så klart jeg gjør. Det er jo et billig poeng dere sjelden bryr dere om å motbevise Du ønsker bevis for at det ikke er faktum? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du ønsker bevis for at det ikke er faktum?Helst bildebevis. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Helst bildebevis. Nei, så søte gutter er. Vil du i så fall ha bevis når ei jente har "uka" også, eller? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ja, vi får vel det, Kibs Oo. L4r5: Motbev...hei, din gris! XD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg