Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har ingen peiling på hvor de "intuitive og brukervennlige" menyene til apple har gjemt det. Var der jeg fant det i Firefox. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg tar meg heller en kjeks... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det var jeg og Simon Aldra som starta det. Så vi bør vel få plusspoeng for originalitet. Kuriøst nok har ingen av oss waits for alice etter navnet vårt lenger. Var det ikke noen som kom med forslaget før dere begynte med det, strengt tatt? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Noen andre som opplever at du venter på at kaffen skal bli kald nok til å drikkes, så blir man opptatt med en annen ting på pc'en, så er den iskald når du først drikker av den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Var det ikke noen som kom med forslaget før dere begynte med det, strengt tatt? Jo. Strengt tatt så foreslo han det på MSN til meg da det ble klart at TWFA skulle gi seg. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Noen andre som opplever at du venter på at kaffen skal bli kald nok til å drikkes, så blir man opptatt med en annen ting på pc'en, så er den iskald når du først drikker av den? Jepp. Det har jeg opplevd ørten ganger. Og det var derfor jeg begynte å drikke iskaffe! Endret 13. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 http://www.ebaumsworld.com/video/watch/81796804/ 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 FY FLATE! The Soup Nazi kommer til oslo neste uke for å servere suppe! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hva gjør man egentlig når en pakke forsvinner i posten sitt system? Jeg solgte en billett til en tulling i Rogaland for noen uker siden, men han hentet den ikke, og siden har jeg ikke hørt fra billetten. De skal vel bli tilbakesendt hit igjen i løpet av to uker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Noen andre som opplever at du venter på at kaffen skal bli kald nok til å drikkes, så blir man opptatt med en annen ting på pc'en, så er den iskald når du først drikker av den? Aldri Hva gjør man egentlig når en pakke forsvinner i posten sitt system? Jeg solgte en billett til en tulling i Rogaland for noen uker siden, men han hentet den ikke, og siden har jeg ikke hørt fra billetten. De skal vel bli tilbakesendt hit igjen i løpet av to uker? Jo, går ut ifra at du hadde skrevet avsender på? Smisk med Lemon, verdens beste postdame Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Skuffet over at du ikke kommer til meg for råd. Edit: Og ja. Styr unna acer. Finn noe til meg da. Fant først denne men så hadde Acer'en 1GB mer på skjermkortet. Endret 13. oktober 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
scarfaze1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Gjør gratis arbeid: film-redigering, logoer, 3d-arbeid og små web-scripts/infosider. Send melding/se på mitt nyeste innlegg så kan jeg forklare nærmere Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 For å hedre Dennis Ritchie har det blitt vedtatt at hardware.no skal bruke følgende modem til sine servere den neste måned: http://www.youtube.com/watch?v=X9dpXHnJXaE&feature=player_embedded Personer som ønsker å lese siden oppfordres til å reservere tid minst to dager på forhånd. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg barberte både bryst og mage i dag. Det ser virkelig merkelig ut! Jeg ble plutselig blekere, da mine mørke hår tydeligvis var en viktig ingrediens til en "brunere" farge.. I tillegg ser det virkelig merkelig ut! Som jeg tidligere nevnte.. Barnerumpe? Barnemage Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ekte mannfolk barberer seg vel ikke... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ekte mannfolk barberer seg vel ikke... Nope. Jeg bruker slegge som jeg slår inn skjegget med. Så biter jeg det av fra innsida. Det er det Ekte Menn gjør. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ekte mannfolk barberer seg vel ikke... Det stemmer. Jeg barberer meg ikke i trynet, engang. Klipper det med saks når det blir for langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg