Romis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) For ikke snakke om Michael C. Hall. Første gang jeg har sett. Dexter avatarer begynte jeg med kort tid etter første sesong, så jeg er i hvertfall ikke en copy-cat som hoppa inn midt i Sesong 4 og så på noen få episoder. Så hvis du tror jeg kopierer av andre på det punktet tar du feil, for jeg var av de første som startet med det, da med et annet Dexter avatar, dog. Kan folk slutte med Waits for Alice etter navnet dere? Kjære vene, litt originalitet, vær så snill? Enig ang. originalitet! Mye bedre med et intetsigende døvt Socrates-sitat i signaturen f.eks. Det var fra tiden jeg Spilte Civ 4, og jeg har lenge tenkt til å bytte sitatet lenge, så det kan jeg være enig i. Endret 13. oktober 2011 av Romis Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Flaut. Var det rettet til meg? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ja. Da beklager jeg mine handlinger og atferd, hvordan kan jeg endre den til å passe til ditt livssyn, Lycantrophe? O store gud av Forumkaféen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Enkelt. Forsvinne. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Enkelt. Forsvinne. Vil du ta det gjennom PM istede? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Du har planer om noe som ikke egner seg for offentligheten? :---------D Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Du har planer om noe som ikke egner seg for offentligheten? :---------D Var heller det at en samtale kan gå over flere sider, og det er ikke det forumkaféen er laget for. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det kommer vel ann på page size-konfigurasjonen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det kommer vel ann på page size-konfigurasjonen. This conversation ends here. Hvis du vil, så send en PM så fortsetter vi der. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hm, lurer på hva som skjer nå. Jeg fortsetter nemlig med denne posten. FUCK THE SYSTEM. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Fortsett, fortsett! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Faen, ass - jeg kan ikke sende smilefjes lenger... Når jeg trykker på smilefjes-ikonet skjer det absolutt ingen ting. I praksis medfører dette at jeg kun kan sende de smilene jeg husker hvordan jeg skriver. Endret 13. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Faen, ass - jeg kan ikke sende smilefjes lenger... Når jeg trykker på smilefjes-ikonet skjer det absolutt ingen ting. I praksis medfører dette at jeg kun kan sende de smilene jeg husker hvordan jeg skriver. Det skjer i blant, fjern cookies og alt annet søppel som spiser opp nettleseren din så pleier det å funke igjen. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Faen, ass - jeg kan ikke sende smilefjes lenger... Når jeg trykker på smilefjes-ikonet skjer det absolutt ingen ting. I praksis medfører dette at jeg kun kan sende de smilene jeg husker hvordan jeg skriver. Det skjer i blant, fjern cookies og alt annet søppel som spiser opp nettleseren din så pleier det å funke igjen. Jo, takk for tipset. Riktignok vet jeg ikke hvordan jeg gjør det på en mac. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Merkelig hvordan folk skal absolutt være så spesielle at de ikke kan gjøre som andre. Jeg har et sitat som er eldre enn meg selv i signaturen, fordi jeg liker det. Og jeg har et uorginalt visningsnavn fordi det er enkelt og greit. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jo, takk for tipset. Riktignok vet jeg ikke hvordan jeg gjør det på en mac. Mac som er så lett. :-----------D Hvilken nettleser bruker du? Safari? Uansett, slikt ligger gjerne under preferences => Privacy. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jo, takk for tipset. Riktignok vet jeg ikke hvordan jeg gjør det på en mac. Mac som er så lett. :-----------D Hvilken nettleser bruker du? Safari? Uansett, slikt ligger gjerne under preferences => Privacy. Safari, right :--------------------D Men, Privacy? Den finner jeg jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg