Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

For ikke snakke om Michael C. Hall. Første gang jeg har sett.

 

Dexter avatarer begynte jeg med kort tid etter første sesong, så jeg er i hvertfall ikke en copy-cat som hoppa inn midt i Sesong 4 og så på noen få episoder. Så hvis du tror jeg kopierer av andre på det punktet tar du feil, for jeg var av de første som startet med det, da med et annet Dexter avatar, dog.

 

Kan folk slutte med Waits for Alice etter navnet dere? Kjære vene, litt originalitet, vær så snill?

 

Enig ang. originalitet! Mye bedre med et intetsigende døvt Socrates-sitat i signaturen f.eks.

 

Det var fra tiden jeg Spilte Civ 4, og jeg har lenge tenkt til å bytte sitatet lenge, så det kan jeg være enig i. :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen, ass - jeg kan ikke sende smilefjes lenger... :( Når jeg trykker på smilefjes-ikonet skjer det absolutt ingen ting. I praksis medfører dette at jeg kun kan sende de smilene jeg husker hvordan jeg skriver.

 

Det skjer i blant, fjern cookies og alt annet søppel som spiser opp nettleseren din så pleier det å funke igjen.

Lenke til kommentar

Faen, ass - jeg kan ikke sende smilefjes lenger... :( Når jeg trykker på smilefjes-ikonet skjer det absolutt ingen ting. I praksis medfører dette at jeg kun kan sende de smilene jeg husker hvordan jeg skriver.

 

Det skjer i blant, fjern cookies og alt annet søppel som spiser opp nettleseren din så pleier det å funke igjen.

Jo, takk for tipset. Riktignok vet jeg ikke hvordan jeg gjør det på en mac. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...