Datasmurf Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Pot er ikke drugs, da. Nettopp. Det er en plante. <hypr> joo do any drugs today? <`gb> i don't do drugs fuckface <hypr> what is pot then <`gb> a plant Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 En potteplante! HAHAHAH! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Pot er ikke drugs, da. Vitenskaplig er det vanskelig å definere cannabis som et narkotikum. Juridisk er det på narkotikalista. Hvorfor er det vanskelig å definere det som narkotikum? Spør fordi jeg er uvitende, ikke fordi jeg skal bastant påstå at det er nark. Alt som er kjemisk, er drugs. Pot, planter du det. Så vokser det bare, if you shall happend to set it on fire, there are some effects.. http://www.youtube.com/watch?v=CSw75zU9lcE&feature=related Hvordan tror du jeg vet at hu overhodet ikke liker meg på den måten? Vel, jeg var dum nok å involvere meg med ei jente jeg var forelsket i. Ting gikk til hælvette pga av rusmisbruket mitt, og jeg var knust. Etter det har jeg alltid vært borti jenter jeg ikke har noen følelser for. Gjør alt så mye enklere. edit: crap, der var jeg for ærlig. Endret 12. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg fikk skikkelig lattis når jeg leste dette og så videoen :!: Det er brukt sekvenser fra ARMA2 i en dokumentar som påstår det er autentiske opptak fra 1988 av IRA http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7829256 Edit : Snakk om å ta livet av tråden i morrest da ikke EN post siden jeg stod opp og dro på jobb Endret 12. oktober 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg behøver en 1-ukers utestengelse. Moderatorer? Anyone? Takk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg behøver en 1-ukers utestengelse. Moderatorer? Anyone? Takk. Rapporter ditt eget innlegg og si at du vil bli utestengt. Alle moderatorene leser rapporter. Ikke alle leser i tråden her. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hjelp her folkens, musepekeren begynner å blinke etter et par sekunder hvis jeg ikek beveger den, har ikek lagt merke til det tidligre, men bare sinnsykt irriteredne nå. Noen som vet hvordan du skrur den av? Fant ikke noe på kontrollpanelinstillingene Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Her var det dødt i dag gitt. Uansett, masse klær er plukket ut og visaen skal gå varm i morgen over verdensveven. Legger meg, noen må gjøre litt ærlig arbeid i morgen også. Skal først se en episode med House. Eller to. Eller tre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har ikke kommet en eneste ny side siden jeg var her i går natt. Det er ikke vanlig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har ikke kommet en eneste ny side siden jeg var her i går natt. Det er ikke vanlig. Husker for et halvt år siden når denne tråden var full av aktivitet, sikkert på grunn av høstferien. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det stemmer bra, så derfor hopper man til sengs. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har ikke kommet en eneste ny side siden jeg var her i går natt. Det er ikke vanlig. Husker for et halvt år siden når denne tråden var full av aktivitet, sikkert på grunn av høstferien. Sikkert PGA meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Fy flate så godt humør jeg er i etter å ha sykla til jobb. Makan til opplagt er det lenge siden jeg var sist Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har kaffe. Your argument is invalid Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) digg mikkel rev. la meg tidlig i går, våkna klokka fem og fjerna all form for slim i en mils omkrets fra nesa på badet, gikk å la meg igjen og nå føler jeg meg topp. slimete info i dag men i morra er jeg 110% frisk og drar hjem til Norge! ^_^ Endret 13. oktober 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 ho ho! Nå er det bare en uke til jeg skal til Stavanger og bo på firestjernes på jobbens regning . treningssenter på hotellet og greier... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 hva heter hotellet? ei veninne av meg jobba på et hotell i stavanger i sommer som er nytt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg