Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan fortelle omtrent den samme historien, Lars. Jeg har prøvd det meste mellom himmel og jord, men det var den "uskyldige" cannabissen som jeg mistet kontroll på.

 

Røyker fremdeles, men kun en gang i blant i lystig lag.

Jeg tror personlig at om du får et problem med cannabis så er det ikke de fysiske tingene det er noe snakk om. Det er DU som har et problem. Jeg hadde et problem. Jeg selvmedisinerte. Jeg ville ikke slutte. Jeg innså ikke at det var et problem. Men jeg trengte et trekk for å våkne. Jeg trengte et trekk for å holde meg gående. Jeg trengte et trekk for å sovne. Men et PROBLEM, det hadde jeg ikke. Neinei.

 

I ettertid er det enkelt å si at det var en feil jeg gjorde. Men det var så gradvis. Det var ikke som om jeg bestemte meg for å bli hasjnarkis. Det bare blei sånn. Jeg har alltid hatt en trang til å endre min psykiske tilstand. Jeg brukte hasjen som en virkelighetsflukt. Det tok over. Det er misbruk. På samme måte som det er misbruk å måtte ha en stiv drink hver dag.

 

Nå trenger jeg det ikke. Jeg klarer meg fint uten. Men, fy faen, det er deilig å slappe av meg en joint i ny og ne. Det er riktig bruk

Så lenge de positvie konsekvensene er større enne de negative vil jeg si det er bruk og ikke misbruk. Men plutselig så er man på feil side av grensen.

Lenke til kommentar

Det er da aldri greit å sove alene på en sofa vet du vel? :ermm:

 

Kom forøvrig akkurat hjem fra Ikea, etter litt over 3 timer der inne (helt til stengetid).

Vi hadde tre stk. stappa rullevogner + to halvfulle fra hentelageret etterpå :ph34r:

Fikk alt inn i to biler og en buggie-henger da heldigvis :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Du «absolutt elsker» ikke en person etter et par måneder på skolen, Romis. Du kan føle deg veldig tiltrukket og forelsket, men det å elske noen ligger nok litt dypere. «Å elske» er et alt for løst begrep i dag.

 

La oss si de siste 8 årene så er vi der, har hatt en tiltrekning til henne personlighetsmessig siden jeg møtte henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...