Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater å bli jaget ut av min lille boble som består av jobbing og dagligdagse ting hjemme. F.eks. når jeg får vite at pappa kommer på besøk om en uke, klarer jeg ikke slappe av hele uka, tenker på alt som skal ryddes og vaskes og planlegger og gjør det aldri før i siste liten likevel i vill panikk..

Lenke til kommentar

Nå fant jeg igjen minnekortet fra da jeg var på HW-fotballen. Alle bildene ble slettet ved en feil en gang i tiden og siden jeg ikke hadde minnekortleser har det bare ligget pakket vekk. Lurer på om jeg får henta dem ut med Recuva eller noe nå.

 

edit: Bah... Var visst feil kort. Bare uinterresante filer å redde der. :(

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

A woman goes to the doctor all black and blue. Doctor: "What happened?" Woman: "Doctor, I don't know what to do. Every time my husbandcomes home drunk on Bud Light he beats me up." Doctor: "I have a real good medicine for that. When your husbandcomes home drunk on Bud Light, just take a glass of sweet tea andstart swishing it in your mouth but don't swallow. Just keep swishingand swishing until he goes to bed in his Bud Light stupor." Two weeks later the woman comes back to the doctor looking freshand reborn. Woman: "Doctor that was a brilliant idea. Every time my husbandcame home drunk on Bud Light, I swished with sweet tea. I swished and swished, and he didn'ttouch me!"

Doctor: "You see how much keeping your mouth shut helps?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med en combo av Downloadserver/ filserver?

Burde funke. Går an å sette opp utorrent slik at du får alle dine favorittserier lastet ned med en gang de legges ut via RSS. Hovedkilden min på serier legger kun ut rar-ede filer og de kan også unrares automagisk om det er satt opp riktig.

En annen ting du kan gjøre er å kjøpe sånne fjernstyrte kontakter til 220v-støpslene i huset ditt. Koster ikke mye på Clasern. Der får du også en USB-dippedutt som kan brukes til å styre dem. Alle slike dingsebomser går på 433MHz så alt kan styres fra samme USB-dippedutten. Tilogmed garasjeportåpnere går på den frekvensen. Tenk deg at du våkner om morgenen... Ikke av en irriterende alarm, men av at lyset gradvis blir slått på 5% hvert minutt og musikk som like gradvis øker i styrke. Når du kommer på kjøkkenet står kaffen nykokt og brødbakemaskina er akkurat ferdig med fersk brød. Hjemmeautomasjon - det er fremtiden.

Det er også mitt mål på sikt. Har bare ikke rota meg til å kjøpe USB-dippedutten enda. Har noen sånne trådløse kontaktpunkt til støpselet da. Veldig kjekt når man vil slå av lyset fra senga.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...