Catkin Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Elsker min egen lille boble Virkelighetsflukt ftw! Jeg skal gi deg virkelighetsflukt, jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg hater å bli jaget ut av min lille boble som består av jobbing og dagligdagse ting hjemme. F.eks. når jeg får vite at pappa kommer på besøk om en uke, klarer jeg ikke slappe av hele uka, tenker på alt som skal ryddes og vaskes og planlegger og gjør det aldri før i siste liten likevel i vill panikk.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg skal gi deg virkelighetsflukt, jeg. Så lenge det innebærer at du slår meg sanseløs med en hammer og strap on, så er jeg med! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det har kommet 5 nye Man vs Wild episoder jo! Ferien er reddet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Cradle Of Filth - The Death of Love Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Nå fant jeg igjen minnekortet fra da jeg var på HW-fotballen. Alle bildene ble slettet ved en feil en gang i tiden og siden jeg ikke hadde minnekortleser har det bare ligget pakket vekk. Lurer på om jeg får henta dem ut med Recuva eller noe nå. edit: Bah... Var visst feil kort. Bare uinterresante filer å redde der. Endret 11. oktober 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Bundy, du VEIT at CoF bare var bra på 90-tallet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=at_f98qOGY0 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Bundy, du VEIT at CoF bare var bra på 90-tallet. Pft, i like it. Litt for soft, da. Ruller med no Dimmu borgir - Burn in hell nå winamp » Amon Amarth - For The Stabwounds In Our Backs :: 04:56 Endret 11. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 A woman goes to the doctor all black and blue. Doctor: "What happened?" Woman: "Doctor, I don't know what to do. Every time my husbandcomes home drunk on Bud Light he beats me up." Doctor: "I have a real good medicine for that. When your husbandcomes home drunk on Bud Light, just take a glass of sweet tea andstart swishing it in your mouth but don't swallow. Just keep swishingand swishing until he goes to bed in his Bud Light stupor." Two weeks later the woman comes back to the doctor looking freshand reborn. Woman: "Doctor that was a brilliant idea. Every time my husbandcame home drunk on Bud Light, I swished with sweet tea. I swished and swished, and he didn'ttouch me!" Doctor: "You see how much keeping your mouth shut helps?" 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Rota fram en litt eldre laptop, men den bare står her og støver. Noen som har tips til hva jeg kan bruke den til ? Bundy : Dark Funeral - Shadows Over Transylvania Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Rota fram en litt eldre laptop, men den bare står her og støver. Noen som har tips til hva jeg kan bruke den til ? Bundy : Dark Funeral - Shadows Over Transylvania Server til noe, går strømmen så har den ekstra batteri Najs sang, skal laste ned discography'n Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Den burde duge til server ja kansje , 2 ghz med 1,5 gb ram . Så var det bare å finne seg en dugende distro da Dark Funeral er awesome en kald og mørk høstkveld Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Yea OMG; har nettop oppdaget prototype 3 :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Rota fram en litt eldre laptop, men den bare står her og støver. Noen som har tips til hva jeg kan bruke den til ? Minecraftserver, firewall, HTPC, Seedbox (min gamle laptop står hos faren min og seeder 24/7) Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hva med en combo av Downloadserver/ filserver? tror ikke den er kraftig nok til å dra igang en minecraft server ? har ikke så bra Upload linje heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hva med en combo av Downloadserver/ filserver? Burde funke. Går an å sette opp utorrent slik at du får alle dine favorittserier lastet ned med en gang de legges ut via RSS. Hovedkilden min på serier legger kun ut rar-ede filer og de kan også unrares automagisk om det er satt opp riktig.En annen ting du kan gjøre er å kjøpe sånne fjernstyrte kontakter til 220v-støpslene i huset ditt. Koster ikke mye på Clasern. Der får du også en USB-dippedutt som kan brukes til å styre dem. Alle slike dingsebomser går på 433MHz så alt kan styres fra samme USB-dippedutten. Tilogmed garasjeportåpnere går på den frekvensen. Tenk deg at du våkner om morgenen... Ikke av en irriterende alarm, men av at lyset gradvis blir slått på 5% hvert minutt og musikk som like gradvis øker i styrke. Når du kommer på kjøkkenet står kaffen nykokt og brødbakemaskina er akkurat ferdig med fersk brød. Hjemmeautomasjon - det er fremtiden. Det er også mitt mål på sikt. Har bare ikke rota meg til å kjøpe USB-dippedutten enda. Har noen sånne trådløse kontaktpunkt til støpselet da. Veldig kjekt når man vil slå av lyset fra senga. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 IKEA er et helvete Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 IKEA er et helvete IKEA er en versjon av Stanford sitt fangeeksperiment mistenker jeg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 IKEA er et helvete IKEA er en versjon av Stanford sitt fangeeksperiment mistenker jeg. Eneste bra stedet er biloigkroken der jeg sitter nå, fant et par greier jeg ville ha som egentlig er utgått Støydempende headset og chillemusikk hjelper også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg