Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg ser stadig vekk nick der nede over folk som leser emnet, da syns jeg flere kan skrive her også. Slik at de av oss som sitter hjemme foran PCen en lørdagskveld siden de egentlig skal lese til eksamener førstkommende tirsdag og torsdag har noe annet å gjøre enn å nettopp lese til eksamener. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Eller for oss med 2 semesteroppgaver som skriker at de vil gjøres? Argh, internets! Why you do tis to mee? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Jeg fikk ny mobil i går Fornøyd Datasmurf? Edit leif Endret 1. mars 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Smurf: Hadde det ikke vært for at nettet mitt er rimelig tard, og sliter med hastigheter nede på 1kb/s og lavere. Så skulle jeg med glede ha sittet mer i DNFK jeg Ellers kan vi jo ta med det at jeg bare har sitti å sett i veggen ellers, men det teller ikke xD Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 .. Eller for oss som burde jobbe med særemne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg er til og med blitt lei WoW Alt jeg gjør er å logge på og plage homofobe fjortiser med homoerotiske fortellinger, se hvor lang tid det tar før de ignorerer meg. For et liv. Kanskje jeg bare skal legge meg på senga og prøve å lese, selv om jeg vet jeg sovner om jeg gjør det... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 OMGOMGOMGOMGOMG!!!!!1!!1!!!!!21!!!21!!!!!oneone! Jeg elsker Pulp/jarvis Cocker.... For noen syke SYKE tekster! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 homoerotiske fortellinger Det er de du sender til MEG Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ha ha, skal printscreene de og sende til deg ^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Bah. Nå sitter jeg her og gruer meg til å begynne på den oppgaven som jeg burde vært halvveis i allerede. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 JEg vil ikke ha warn mer. Det er ukult. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Velkommen i klubben, becca. Hva gjorde du? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei. Hallo. Skulle vi tilføye tråden mer konstruktiv, kreativ posting? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei. Tjänare grabben... Har ni hår på snabben? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nissen har jo vist seg å ha god hårvekst da. Ligger nok i genene skal du se. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hallo. Skulle vi tilføye tråden mer konstruktiv, kreativ posting? Jeg stemmer for. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Da har jeg under tvang oppdatert meg på norsk arbeiderbevegelses utvikling 1850-moderne tid, og jeg fikk levert inn hele lefsa før 23:55. Feteste lørdagskvelden på lang tid dette her.. Tilfeldigvis noen som har tatt forkurs til ingeniør her som kan svare på et lite spørsmål? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg er kul nok som har 0 % warn Nå veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre men. er sulten, så noe mat blir det vel. Vil ikke tegne akkuratt nå heller. Får vel se hva som befinner seg på tvn nå da. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tenk, nå er valget i gang i Russland. Mon tro om de får noe annet enn Putins nikkedukke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg