Zabaniya Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Når da? Jeg hiver meg på! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jobb fra 07:00 til 16:00, og må inn igjen nå om 10 minutter. Aaaay. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Men det har også noe og gjøre med feelignen, vøtt. Det å tusle bort å starte maskinen, for så å sette seg komfortabelt til rette i den deilige sofaen og spille på en schvær TV. Feeling ja. Ligger i Stresslessen og spiller Super Mario på en 40" TV. Epic! Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Gleder meg til I kveld med Ylvis. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Nå ble jeg akkurat utsatt for en gærning som prøvde å selge meg fisk på døra! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Nå ble jeg akkurat utsatt for en gærning som prøvde å selge meg fisk på døra! Sounds fishy. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Nå ble jeg akkurat utsatt for en gærning som prøvde å selge meg fisk på døra! Sounds fishy. Det gjorde nok jeg også, når jeg forklarte selgeren at jeg var allergisk mot fisk Edit: Hvilket jeg naturligvis ikke er... Endret 10. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 kunne du ikke bare sagt at du ikke ville kjøpe?... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har faen meg gått ned i vekt igjen. Spiser som en gris så fatter ikke greia. Var jo oppe i 42 kg for litt siden. Nå har nåla sunket til 38. Kan umulig være bra. Kanskje jeg bør undersøke det. Veia meg i dag, greid å gå opp til 70 I am fucking awesome! Nå ble jeg akkurat utsatt for en gærning som prøvde å selge meg fisk på døra! Velkommen til Harstad Fiskebilen har god fisk btw. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Fakta: Fiskeallergi er 143% mer vanlig blandt elever på skolekjøkkenet enn i befolkningen ellers. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Skjønner ikke hvorfor det er populært å hate fisk. Jeg elsker fisk. Selvfisket laks fra elva :love: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Jeg jugde første timen på skolekjøkkenet og sa jeg var allergisk mot vaskemiddelet de hadde. Så jeg slapp å vaske opp i 2 år. Rart de ikke bare fant noen gummihansker. Var bare opp og vedtatt at jeg ikke skulle vaske, da. Fersk fisk er digg. Gammel fisk som har ligget i en stor klump i fryseren et halvt år ikke fullt så godt. Er stort sett sånn fisk vi får i kantina på jobb. Endret 10. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Husker jeg fikk sånn pes fordi jeg vrei opp kluten på feil måte. 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Skjønner ikke hvorfor det er populært å hate fisk. Jeg elsker fisk. Selvfisket laks fra elva :love: Har ingen bedre grunn enn at det smaker forferdelig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Husker jeg fikk sånn pes fordi jeg vrei opp kluten på feil måte. Jaa, hadde ei skikkelig bitch jeg også. Skjønner ikke hvorfor det er populært å hate fisk. Jeg elsker fisk. Selvfisket laks fra elva :love: Har ingen bedre grunn enn at det smaker forferdelig. Fisk som har ligget i fryseren, og som ikke er selvfisket. Kan jeg være enig i deg med. Spiser kun fersk fisk jeg, jada, krøket. Fiskekort har vi ikke hørt om Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Skolekjøkkenmimring? Let's go! Jeg mistet kokeboken min. Den var borte i flere måneder. Jeg endevendte huset, og fant ingenting. Og som jeg sa til læreren flere ganger, "Jeg må ha glemt den her på skolen". Men han sa at den ikke var der. En dag vi venter på læreren, åpner jeg et skap. Og der ligger boka. Med mitt navn på. Anmerkningene forsvant ikke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Stakkars. Must be a broken child. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja, jeg er helt knust. Har aldri kokkelert et måltid siden. Nå lever jeg på Dolly-pizza og Jafs-burgere. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Skulekjøkken ja... Fire på gruppa, berre mannfolk. Det gjekk ganske til helvete. Eg var der heldigvis da. To karar fann ut at dei faktisk klarte å fucke opp eggedosisen (eg skjønar det helder ikkje), og dei hadde ei halvflytande, klumpete røre av sukker og egg på brødskivene sine. Eg og ein kar til fiksa så klart eggedosisen fordi dei andre var inkompetente. Endret 10. oktober 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Husker jeg fikk sånn pes fordi jeg vrei opp kluten på feil måte. Vi fekk ikkje ein gong kjeft når vi fylte ei nesten tom zaloflaske med vatn og spruta skum utover heile vasken og litt til, samt laga skumskjegg og kasta på kvarandre. Vi fekk berre ein kommentar med eitt smil om munnen om at vi måtte rydde opp etter oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg