Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faen meg gått ned i vekt igjen. Spiser som en gris så fatter ikke greia. Var jo oppe i 42 kg for litt siden. Nå har nåla sunket til 38. Kan umulig være bra. Kanskje jeg bør undersøke det.

Veia meg i dag, greid å gå opp til 70 :w00t:

 

I am fucking awesome!

 

Nå ble jeg akkurat utsatt for en gærning som prøvde å selge meg fisk på døra! :dontgetit:

Velkommen til Harstad ;)

 

Fiskebilen har god fisk btw.

Lenke til kommentar

Jeg jugde første timen på skolekjøkkenet og sa jeg var allergisk mot vaskemiddelet de hadde. Så jeg slapp å vaske opp i 2 år. Rart de ikke bare fant noen gummihansker. Var bare opp og vedtatt at jeg ikke skulle vaske, da.

 

Fersk fisk er digg. Gammel fisk som har ligget i en stor klump i fryseren et halvt år ikke fullt så godt. Er stort sett sånn fisk vi får i kantina på jobb.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Husker jeg fikk sånn pes fordi jeg vrei opp kluten på feil måte.

Jaa, hadde ei skikkelig bitch jeg også.

 

Skjønner ikke hvorfor det er populært å hate fisk.

 

 

Jeg elsker fisk. Selvfisket laks fra elva :love: :love: :love:

Har ingen bedre grunn enn at det smaker forferdelig.

Fisk som har ligget i fryseren, og som ikke er selvfisket. Kan jeg være enig i deg med.

 

 

Spiser kun fersk fisk jeg, jada, krøket. Fiskekort har vi ikke hørt om :whistle:

Lenke til kommentar

Skolekjøkkenmimring? Let's go!

 

Jeg mistet kokeboken min. Den var borte i flere måneder. Jeg endevendte huset, og fant ingenting. Og som jeg sa til læreren flere ganger, "Jeg må ha glemt den her på skolen". Men han sa at den ikke var der.

 

En dag vi venter på læreren, åpner jeg et skap.

 

Og der ligger boka.

 

Med mitt navn på.

 

Anmerkningene forsvant ikke. :hrm:

Lenke til kommentar

Skulekjøkken ja... Fire på gruppa, berre mannfolk. Det gjekk ganske til helvete. Eg var der heldigvis da. To karar fann ut at dei faktisk klarte å fucke opp eggedosisen (eg skjønar det helder ikkje), og dei hadde ei halvflytande, klumpete røre av sukker og egg på brødskivene sine. Eg og ein kar til fiksa så klart eggedosisen fordi dei andre var inkompetente.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Husker jeg fikk sånn pes fordi jeg vrei opp kluten på feil måte.

Vi fekk ikkje ein gong kjeft når vi fylte ei nesten tom zaloflaske med vatn og spruta skum utover heile vasken og litt til, samt laga skumskjegg og kasta på kvarandre. Vi fekk berre ein kommentar med eitt smil om munnen om at vi måtte rydde opp etter oss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...