Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

For nostaligiens skyld må jeg faktisk helt tilbake til nintendo og supernintendo, og supermario og yoshi.. det var tider det. Gud det ønsker jeg meg mer enn noe annet spill i hele verden.

Jeg har alle mario-spillene på PC-en, med autentisk Nintendo-kontroller. Nostalgi :love:

Jeg har autentisk Sega Mega Drive stående på stua. Du kan si hva du vil om emulatorer, men det er ikke det samme som the real thing.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke det samme. Med emulatoren, slipper du å gi en blowjob til kassetten for at det skal fungere.

 

Forøvrig er det liten til ingen forskjell spillmessig sett mellom en emulator og en orginal boks.

 

Men det har også noe og gjøre med feelignen, vøtt. Det å tusle bort å starte maskinen, for så å sette seg komfortabelt til rette i den deilige sofaen og spille på en schvær TV.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke det samme. Med emulatoren, slipper du å gi en blowjob til kassetten for at det skal fungere.

 

Forøvrig er det liten til ingen forskjell spillmessig sett mellom en emulator og en orginal boks.

 

Men det har også noe og gjøre med feelignen, vøtt. Det å tusle bort å starte maskinen, for så å sette seg komfortabelt til rette i den deilige sofaen og spille på en schvær TV.

 

Men du må jo ha en crt , gjerne fra tidlig 90 tall om du skal få den SKIKKELIGE Feelingen i en sånn setting :)

 

Nytter ikke komme med noe 50 tommers lcd da

Lenke til kommentar

Tips om hva man kan gjøre med en bærebar som har begynt bli så varm at den skrur seg av?

Skru opp og sjekk etter støv på kjøleribber/vifter. Finner du det så blås det rent med komprimert luft fra boks. Ikke bruk støvsuger. Støvsugere lager statisk elektrisitet som kan drepe elektroniske komponenter. Ikke bruk sånne hobbykompressorer heller. De spytter olje og urenheter. Det vil si du kan bruke det om du har sånn spesialmunnstykke med filter. Men det har du ikke.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...