L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 For nostaligiens skyld må jeg faktisk helt tilbake til nintendo og supernintendo, og supermario og yoshi.. det var tider det. Gud det ønsker jeg meg mer enn noe annet spill i hele verden. Jeg har alle mario-spillene på PC-en, med autentisk Nintendo-kontroller. Nostalgi Jeg har autentisk Sega Mega Drive stående på stua. Du kan si hva du vil om emulatorer, men det er ikke det samme som the real thing. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Nei, det er ikke det samme. Med emulatoren, slipper du å gi en blowjob til kassetten for at det skal fungere. Forøvrig er det liten til ingen forskjell spillmessig sett mellom en emulator og en orginal boks. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Nei, det er ikke det samme. Med emulatoren, slipper du å gi en blowjob til kassetten for at det skal fungere. Forøvrig er det liten til ingen forskjell spillmessig sett mellom en emulator og en orginal boks. Men det har også noe og gjøre med feelignen, vøtt. Det å tusle bort å starte maskinen, for så å sette seg komfortabelt til rette i den deilige sofaen og spille på en schvær TV. Endret 10. oktober 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 God aften Jøder og Hedninger! Jeg har hatt tidenes beste dag på jobb i dag ass. Wooo! 2 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Nei, det er ikke det samme. Med emulatoren, slipper du å gi en blowjob til kassetten for at det skal fungere. Forøvrig er det liten til ingen forskjell spillmessig sett mellom en emulator og en orginal boks. Men det har også noe og gjøre med feelignen, vøtt. Det å tusle bort å starte maskinen, for så å sette seg komfortabelt til rette i den deilige sofaen og spille på en schvær TV. Men du må jo ha en crt , gjerne fra tidlig 90 tall om du skal få den SKIKKELIGE Feelingen i en sånn setting Nytter ikke komme med noe 50 tommers lcd da Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jo. Hva skal jeg ha til kveldsmat i dag? Noe enkelt, billig og godt. H M M M M . . . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jo. Nei. Bildet blir faktisk ikke det samme på LCD som på CRT når det gjelder de gamle konsollene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg var blodseriøs. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) På tide å sette seg ned med en god runde Civilization. Endret 10. oktober 2011 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 På tide å sette seg ned med en god runde Civilization. Det var jaggu ingen dum ide! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Tenkte folk her inne ville være enige. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Tid for å dra på tidenes mest slitne pub, Møllers. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Høy fem! Flame noen hippies for meg. Endret 10. oktober 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Møllers suger. Eller, klientellet suger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Møllers suger. Eller, klientellet suger. Gjerne hverandre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Tips om hva man kan gjøre med en bærebar som har begynt bli så varm at den skrur seg av? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Tips om hva man kan gjøre med en bærebar som har begynt bli så varm at den skrur seg av? Skru opp og sjekk etter støv på kjøleribber/vifter. Finner du det så blås det rent med komprimert luft fra boks. Ikke bruk støvsuger. Støvsugere lager statisk elektrisitet som kan drepe elektroniske komponenter. Ikke bruk sånne hobbykompressorer heller. De spytter olje og urenheter. Det vil si du kan bruke det om du har sånn spesialmunnstykke med filter. Men det har du ikke. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Pappa har det! Det er minimalt med støv på rommet mitt, har ikke renser maskinen for støv siden den ble satt sammen i mai 2010! Ikke for mye støv i den, trenger nok ikke å gjøre noe med det før jeg bygger en ny en. Endret 10. oktober 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Ser jo ut som et kapittel for seg selv å skru den i fra hverandre. Ingen egen luke til viften, men en "L" formet luke som er til ram og harddisk tipper jeg. Skal jeg bare hele bakdekselet av? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Møllers suger. Eller, klientellet suger. This is true. God damn hippies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg