Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Sitter og ser på finn.no nå. 700-800 for en ps2. Men egentlig vil jeg ha en ps3. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 PS2, Xbox360 og PS3 > sofa, seng, vaskemaskin, kjøleskap og det dritet der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Prioriteringer, vettu! Neida, må da være lov og se og planlegge litt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Neida, må da være lov og se og planlegge litt. Selvsagt. Selv ser jeg stadigvekk på finn.no etter 70-talls Honda CB-er (helst ~750). Men jeg har verken råd eller sykkellappen. Bare liker å drømme litt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 badekar > PS2, Xbox360 og PS3 > sofa, seng, vaskemaskin, kjøleskap og det dritet der. Et must på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Tror ikke jeg ville gitt 800 for en playstation 2 om det ikke er bestemte spill som du spilte som liten, som du har lyst til å spille igjen for nostalgiens skyld. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 For nostaligiens skyld må jeg faktisk helt tilbake til nintendo og supernintendo, og supermario og yoshi.. det var tider det. Gud det ønsker jeg meg mer enn noe annet spill i hele verden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 For nostaligiens skyld må jeg faktisk helt tilbake til nintendo og supernintendo, og supermario og yoshi.. det var tider det. Gud det ønsker jeg meg mer enn noe annet spill i hele verden. Kjøp deg en Nintendo Wii og fiks den så du kan spille alle disse gamle spillene. Skal fikse det selv tenkte jeg. Frokost klokken 17:30 er en god greie. En sikker vinner. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Frokost klokken 17:30 er en god greie. En sikker vinner. Slask... Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Frokost klokken 17:30 er en god greie. En sikker vinner. Slask... Nei. Jeg kunne spiste frokost kl. 08:20 i dag, men den smaker veldig, veldig, veldig mye bedre kl. 17:30. Derfor velger jeg det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Ja stemmer det, det går visst ann! ikke noe som slår dem. Seriøst, de er bare best. Nå skal jeg se om jeg finner noen filmer jeg kan låne med meg hjem. Gratis filmer fra bibloteket er en fin ting. Du må være veldig sulten, hvis du har vært oppe så lenge.. Endret 10. oktober 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Nei. Jeg kunne spiste frokost kl. 08:20 i dag, men den smaker veldig, veldig, veldig mye bedre kl. 17:30. Derfor velger jeg det. Du er en slask uansett hvor mye du prøver å vri og vende på det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja stemmer det, det går visst ann! ikke noe som slår dem. Seriøst, de er bare best. Ganske enig, samt veldig, veldig, veldig mange andre spill på NES og SNES. Nå skal jeg se om jeg finner noen filmer jeg kan låne med meg hjem. Gratis filmer fra bibloteket er en fin ting. Yes! Gjorde dette når jeg var uten nett selv, og filmutvalget på de to bibliotekene nær meg var superb. Küng! Du må være veldig sulten, hvis du har vært oppe så lenge.. Nei. Var ikke så veldig sulten, men tenkte at det var greit å få i seg litt mat uansett. Du er en slask uansett hvor mye du prøver å vri og vende på det. Du tar feil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er også en saftig samling av filmer og serier på biblioteket her. Men jeg har ikke DVD-ROM... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 teit hoste på gang så nå sier jeg SLUTT! håper den slutter snart. middagstips for i dag? kan hende jeg turer innom butikken så bare å komme med forslag. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 teit hoste på gang så nå sier jeg SLUTT! håper den slutter snart. middagstips for i dag? kan hende jeg turer innom butikken så bare å komme med forslag. Jeg liker matprat. Det som er så fint er kategoriene. Om man har dårlig tid en dag, vil være sunn, kose seg eller ha gjester osv. Jeg har faen meg gått ned i vekt igjen. Spiser som en gris så fatter ikke greia. Var jo oppe i 42 kg for litt siden. Nå har nåla sunket til 38. Kan umulig være bra. Kanskje jeg bør undersøke det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 ye burde bruke matprat mer ^^ og om du veier 38 kilo bør du kanskje endre matvanene dine ellernoe. kommer jo også ann på hvordan kroppsfasong du har da. sjøl veier jeg 88 kilo ca Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 I en episode av en eller annen amerikansk daytime dramaserie, begynte mange unge populære jenter å gå mye ned i vekt, samtidig, på skolen. Det ble selvsagt et problem for de voksne, som begynte å etterforske hva jentene drev med på fritiden. Selvsagt fant de en nettside i loggen til "dronninga" i gjengen, der de hadde tabletter med bendelorm-egg. Spis en bendelorm, ras ned i vekt på kort tid! Som et sånt moralsk hint til foreldre om å sjekke hva barna gjør på internett. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Visste om dette med bendelormen. Jævlig sykt. But then again, innenfor de kretsene er det utrolig mye uansvarlig galskap på gang. Ewww. Jeg vet ikke, jeg. Mamma lager relativt sunn mat. Men når jeg er ute blir det alltid noe junk, egentlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 For nostaligiens skyld må jeg faktisk helt tilbake til nintendo og supernintendo, og supermario og yoshi.. det var tider det. Gud det ønsker jeg meg mer enn noe annet spill i hele verden. Jeg har alle mario-spillene på PC-en, med autentisk Nintendo-kontroller. Nostalgi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg