Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

For nostaligiens skyld må jeg faktisk helt tilbake til nintendo og supernintendo, og supermario og yoshi.. det var tider det. Gud det ønsker jeg meg mer enn noe annet spill i hele verden.

Lenke til kommentar

For nostaligiens skyld må jeg faktisk helt tilbake til nintendo og supernintendo, og supermario og yoshi.. det var tider det. Gud det ønsker jeg meg mer enn noe annet spill i hele verden.

 

Kjøp deg en Nintendo Wii og fiks den så du kan spille alle disse gamle spillene. Skal fikse det selv tenkte jeg.

 

 

Frokost klokken 17:30 er en god greie. En sikker vinner.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja stemmer det, det går visst ann! ikke noe som slår dem. Seriøst, de er bare best.

 

Nå skal jeg se om jeg finner noen filmer jeg kan låne med meg hjem. Gratis filmer fra bibloteket er en fin ting.

 

Du må være veldig sulten, hvis du har vært oppe så lenge..

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Ja stemmer det, det går visst ann! ikke noe som slår dem. Seriøst, de er bare best.

 

Ganske enig, samt veldig, veldig, veldig mange andre spill på NES og SNES.

 

Nå skal jeg se om jeg finner noen filmer jeg kan låne med meg hjem. Gratis filmer fra bibloteket er en fin ting.

 

Yes! Gjorde dette når jeg var uten nett selv, og filmutvalget på de to bibliotekene nær meg var superb. Küng!

 

Du må være veldig sulten, hvis du har vært oppe så lenge..

 

Nei. Var ikke så veldig sulten, men tenkte at det var greit å få i seg litt mat uansett.

 

Du er en slask uansett hvor mye du prøver å vri og vende på det.

 

Du tar feil.

Lenke til kommentar

teit hoste på gang så nå sier jeg SLUTT! håper den slutter snart.

 

middagstips for i dag? kan hende jeg turer innom butikken så bare å komme med forslag.

Jeg liker matprat. Det som er så fint er kategoriene. Om man har dårlig tid en dag, vil være sunn, kose seg eller ha gjester osv.

 

Jeg har faen meg gått ned i vekt igjen. Spiser som en gris så fatter ikke greia. Var jo oppe i 42 kg for litt siden. Nå har nåla sunket til 38. Kan umulig være bra. Kanskje jeg bør undersøke det.

Lenke til kommentar

I en episode av en eller annen amerikansk daytime dramaserie, begynte mange unge populære jenter å gå mye ned i vekt, samtidig, på skolen.

Det ble selvsagt et problem for de voksne, som begynte å etterforske hva jentene drev med på fritiden. Selvsagt fant de en nettside i loggen til "dronninga" i gjengen, der de hadde tabletter med bendelorm-egg. Spis en bendelorm, ras ned i vekt på kort tid!

 

Som et sånt moralsk hint til foreldre om å sjekke hva barna gjør på internett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...