Kammizez Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg er sulten. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Gi meg pizza. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg lager stekt vossakorv, tomatbønner og egg. Blir epic dinner. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg velger heller pizza. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg er sulten. Jeg er snuten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg er sulten. Jeg er snuten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Har igjen en halv pizza, men den er ment for i kveld/natt/morgen tidlig. Så nei, du får ikke smake, Kammizez. Men den var veldig god. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Har igjen en halv pizza, men den er ment for i kveld/natt/morgen tidlig. Så nei, du får ikke smake, Kammizez. Men den var veldig god. Jeg vil ikke ha din pizza heller. Du har ødelagt den ved å bare se på den. Jeg vil ha min egen pizza. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Let the battle commence! Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Knallere enn skudd. Endret 9. oktober 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Etter gjentatte innbrudd i pengeboksene til vaskemaskinene i kjelleren er de nå blitt gratis å bruke til borettslaget finner en pengeløs ordning. Men seriøst..hvem bryter seg inn i pengebokser i borettslaget de SELV BOR I? Må være en fyr som sitter med helvetes mange ti-kroninger i pengeboka nå. Jisses.. Endret 9. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Etter gjentatte innbrudd i pengeboksene til vaskemaskinene i kjelleren er de nå blitt gratis å bruke til borettslaget finner en pengeløs ordning. Men seriøst..hvem bryter seg inn i pengebokser i borettslaget de SELV BOR I? Må være en fyr som sitter med helvetes mange ti-kroninger i pengeboka nå. Jisses.. Hvorfor ikke bare øke husleia, det som det koster å ha de vaske maskinene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Fordi det blir urettferdig for de som har vaskemaskin i sin egen leilighet. Derfor satte de visst opp betalingsbokser på hver maskin, man betaler for hver enkelt bruk da. Det er jo greit. Men at folk går så lavt som å brekke opp en slik boks for å ta noen tikroner er utenfor min fatteevne. Det står jo på boksene at de blir tømt hver dag. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Må da være mulig å rigge disse boksene med alarm, samt overvåkning Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Sikkert noen unger som holder på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Hva tror dere? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Test-forum som vi prøver litt ting og tang på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg