Muffinss Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Blir fort sånn tho. Husker når jeg var nedi fjortissalderen, blir flau av å tenke på det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Blir fort sånn tho. Husker når jeg var nedi fjortissalderen, blir flau av å tenke på det. Ingenting for å være flau over, sånn ca. 98% av oss har de samme feelings. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Wolves in the Throne Room er knall! Derfor hopper jeg til sengs. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Selvfølgelig er det greit. Det er greit som bare det, og jeg difgger det. Det som ikke er greit er å glemme eggene sine. Brente egg er lite digg. Hele kvelden er ødelagt. Jeg håper livet ditt er ødelagt. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Kjærlighet er fantastisk, og man må jo få ut den overveldende, ubeskrivelig herlige følelsen som man kjenner på hele kroppen på et eller annet vis (og da spesielt når jeg ikke har noe bedre å gjøre nå enn å sitte å nerde et spill på facebook som jeg muligens har blitt litt avhengig av). Endret 9. oktober 2011 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 så, hva styrer folket med på denne lørdagskvelden? Du ville ikke trodd meg om jeg fortalte det uansett. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kjærlighet er fantastisk, og man må jo få ut den overveldende, ubeskrivelig herlige følelsen som man kjenner på hele kroppen på et eller annet vis. Alle med slike følelser er under vingene til admin, noen som vil kødde mer i kveld? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Akkurat DET tviler jeg på. Så ut med det søten! Endret 9. oktober 2011 av b-real Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) So....chill, jeg trenger et ordentlig lydanlegg. Seriøst...Kan noen anbefale meg hva jeg trenger? Høyttalere, Reciver? Kabler? Rundt omtrent tja..5000-8000kr? Tips? Jeg spør og svarer ingen så svarer ingen. Jeg forventer ikke svar, ikke i det hele tatt Wtf, ikke siter meg. Du siterte feil person. Endret 9. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 everybody loves kids! 1 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Var ute i 3 min, frøs føttene av meg, så ikke noe annet enn en fantastisk stjernehimmel og fin måne... Ingen stjerneskudd Så den eneste "flotte" som varte i 5 sekunder med fint lysshow etter en kort titt på himmelen, desverre kom ingenting i nærheten de neste 15 minuttene jeg sto og frøs en viss kroppsdel av meg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Wow, her var det lite liv, en post i løpet av tiden jeg har sovet i natt Det er dårlig! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg skal innover til Oslo en tur på mandagen, også er det såpass kaldt her nå om dagen at det fryser på is på både ruter og veien, så vurderer å skifte til vinterdekk først (bor ca 2 timer unna Oslo, så er en del farlige, glatte områder på vei). Leser at det er slik piggdekkgebyr i Oslo, men at piggavgiftsesongen starter først 1. november. Betyr det da at jeg fint kan kjøre med piggdekk til uka, uten å måtte kjøpe slik oblat? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Dammitt så dødt det er her i dag. Jeg tror jeg skal bli enehersker i verden, og avskaffe søndager. De er så sløøøve. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Dæven. går til sengs igjen.. Endret 9. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Dæven. Her har man ikke vært på en stund. Noe nytt? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Trenger litt hjelp. Har en bærbar pc jeg skal kaste, men vil ikke at en klåfingra gjøk skal kunne få noe informasjon ut av pcen om han får fatt i den. Hva skal knuses så den er helt ubrukelig? Har tatt ut noe jeg tror er hdden(?) den må da være grei å ødelegge? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Slå harddisken til en klump med hammer, problem solved. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Done. Ga hele pcen en omgang for sikkerhetskyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg