Itek Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Nettopp installert gta san andreas igjen... minner meg på at jeg egentlig ikke liker dataspill. Får meg til å tenke på den tiden jeg har kastet bort somhar gått allt for fort... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Stjerneskudd er oppskrytt. Nordlys er mye kulere. Og det har jeg sett. ooo... http://dt.no/nyheter/meteorsverm-underveis-1.6540178 DOUGH... http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Stavanger/ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Var ute i 3 min, frøs føttene av meg, så ikke noe annet enn en fantastisk stjernehimmel og fin måne... Ingen stjerneskudd Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Var ute i rundt 15 min no nettopp, såg berre eitt stjerneskudd. Bonus: Eg innsåg kvar Kassiopeia er. Har aldri sett etter den før Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 So....chill, jeg trenger et ordentlig lydanlegg. Seriøst...Kan noen anbefale meg hva jeg trenger? Høyttalere, Reciver? Kabler? Rundt omtrent tja..5000-8000kr? Tips? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 @b-real! Stikk innom kontoret mitt så skal vi se.. Ellers til alle ungane mine her: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=yPX8RNVkP1g ^^ 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 danke, Jarmo. lenge sia jeg har hørt den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Stjerneskudd er oppskrytt. Nordlys er mye kulere. Og det har jeg sett. Jeg bor i nord, nordlys her 24/7 Eller så er det alkholen So....chill, jeg trenger et ordentlig lydanlegg. Seriøst...Kan noen anbefale meg hva jeg trenger? Høyttalere, Reciver? Kabler? Rundt omtrent tja..5000-8000kr? Tips? Breal driver med support? wow @b-real! Stikk innom kontoret mitt så skal vi se.. Ellers til alle ungane mine her: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=yPX8RNVkP1g ^^ Takk søta, leeenge siden jeg har hørt den Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Å måtte tilbringe en dag uten pc er noe av det bedre som har hendt meg. Alt er plutselig så klart Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Å måtte tilbringe en dag uten pc er noe av det bedre som har hendt meg. Alt er plutselig så klart Forklar. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Grafikken IRL er virkelig fantastisk, ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 So....chill, jeg trenger et ordentlig lydanlegg. Seriøst...Kan noen anbefale meg hva jeg trenger? Høyttalere, Reciver? Kabler? Rundt omtrent tja..5000-8000kr? Tips? Jeg spør og svarer ingen så svarer ingen. Jeg forventer ikke svar, ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=5k7xf_43_Ro&feature=related Så rått, så rått.. Stemmen til Johnny Gioeli tar livet av meg.. ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg kjeder meg helt ekstremt... Hva kan man gjøre? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Denne ensomme natten hvor jeg sitter med laptopen på fanget i mørket og hører på en smule klissete sanger om kjærlighet, helt alene, så vil jeg i den anledning, benytte sjangsen til å meddele med hele forumet at... JEG ELSKER KJÆRESTEN MIN SÅ UTROLIG HØYT, OG JEG SAVNER HAM FRYKTELIG MYE NÅ! Jeg får bare lyst til å skrike ut til hele verden at han er verdens beste, og at jeg er VIRKELIG glad i ham OG at han fortsatt ser smashing ut etter å ha stått opp med heftig pulesveis + "morgentryne" (og den er søt), OG når han går rundt i leiligheten med joggebukse med utvasket T-skjorte (han har failet et par ganger med vaskemaskinen, men har lært nå så flink som han er, hehe). Han er herlig! ...og nå skal jeg fortsette å spille på facebook. Endret 8. oktober 2011 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 JEG ELSKER KJÆRESTEN MIN SÅ UTROLIG HØYT, OG JEG SAVNER HAM FRYKTELIG MYE NÅ! Jeg får bare lyst til å skrike ut til hele verden at han er verdens beste, og at jeg er VIRKELIG glad i ham OG at han fortsatt ser smashing ut etter å ha stått opp med heftig pulesveis, OG når han går rundt i leiligheten med joggebukse og utvasket T-skjorte (han har failet et par ganger med vaskemaskinen, men har lært nå så flink som han er, hehe). Han er herlig! ...og nå skal jeg fortsette å spille på facebook. Kos deg da, sammen med kjæresten.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Som jeg hater å komme hjem fra byen. Lage mat - deilig, også ikke spise. Jeg tror jeg er sulten, og jeg tror jeg spiser fire ganger mer enn hva jeg gjør. Også ender jeg opp med mass emat jeg ikke spiser. Jødepels! XA-VAT! Edit: Hva? Endret 9. oktober 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Morsomt med ungdom på forumet. De skriver så mye rart. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Edit: Den melding om hun som elsker kjæøresten sine r det flaueste jeg noensinne har lest. Var som Kammizez. Flaut som faen. JEW! Soft-feelings i forumet er så greit som bare det.. Morsomt med ungdom på forumet. De skriver så mye rart Ikke sant. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Selvfølgelig er det greit. Det er greit som bare det, og jeg difgger det. Det som ikke er greit er å glemme eggene sine. Brente egg er lite digg. Hele kvelden er ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg