Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stjerneskudd er oppskrytt. Nordlys er mye kulere. Og det har jeg sett.

Jeg bor i nord, nordlys her 24/7

 

 

Eller så er det alkholen :hmm:

 

 

So....chill, jeg trenger et ordentlig lydanlegg. Seriøst...Kan noen anbefale meg hva jeg trenger? Høyttalere, Reciver? Kabler? Rundt omtrent tja..5000-8000kr?

Tips?

 

Breal driver med support? wow

@b-real!

 

Stikk innom kontoret mitt så skal vi se..

 

Ellers til alle ungane mine her: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=yPX8RNVkP1g

 

^^

Takk søta, leeenge siden jeg har hørt den

Lenke til kommentar

Denne ensomme natten hvor jeg sitter med laptopen på fanget i mørket og hører på en smule klissete sanger om kjærlighet, helt alene, så vil jeg i den anledning, benytte sjangsen til å meddele med hele forumet at...

 

JEG ELSKER KJÆRESTEN MIN SÅ UTROLIG HØYT, OG JEG SAVNER HAM FRYKTELIG MYE NÅ! Jeg får bare lyst til å skrike ut til hele verden at han er verdens beste, og at jeg er VIRKELIG glad i ham OG at han fortsatt ser smashing ut etter å ha stått opp med heftig pulesveis + "morgentryne" (og den er søt), OG når han går rundt i leiligheten med joggebukse med utvasket T-skjorte (han har failet et par ganger med vaskemaskinen, men har lært nå så flink som han er, hehe). Han er herlig!

...og nå skal jeg fortsette å spille på facebook.

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar

JEG ELSKER KJÆRESTEN MIN SÅ UTROLIG HØYT, OG JEG SAVNER HAM FRYKTELIG MYE NÅ! Jeg får bare lyst til å skrike ut til hele verden at han er verdens beste, og at jeg er VIRKELIG glad i ham OG at han fortsatt ser smashing ut etter å ha stått opp med heftig pulesveis, OG når han går rundt i leiligheten med joggebukse og utvasket T-skjorte (han har failet et par ganger med vaskemaskinen, men har lært nå så flink som han er, hehe). Han er herlig!

...og nå skal jeg fortsette å spille på facebook.

 

Kos deg da, sammen med kjæresten.. :)

Lenke til kommentar

Som jeg hater å komme hjem fra byen. Lage mat - deilig, også ikke spise. Jeg tror jeg er sulten, og jeg tror jeg spiser fire ganger mer enn hva jeg gjør. Også ender jeg opp med mass emat jeg ikke spiser. Jødepels!

 

XA-VAT!

 

Edit: Hva?

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...