Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så, hva styrer folket med på denne lørdagskvelden?

 

Finner ut hva jeg skal gjøre til sommerferien :p

 

Det som står på topp av lista som er gjennomførbart er 1 mnd. interrail.

Enten reise alene for reisens del og prøve å komme innom så mange land som mulig :p (tenker type 10-15 stk. på 30 dager)

Eller reise rundt og besøke folk jeg ble kjent med i sommer som bor rundt omkring i europa.

 

Det neste alternativet er mye kulere, men også mye dyrere.

Kjøpe motorsykkel og reise langt :p

Det som gjør det dyrt er ikke nødvendigvis engangskjøpet av sykkel, men bensinfylling underveis kommer til å koste nesten tre ganger så mye som togbilett vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Det høres ganske bra ut!

Hadde vært litt kult også, har ikke sett dem på noen år nå faktisk, og de flyttet dit permanent nå i år etter å ha jobbet der i et par år.

 

Byen Hanoi er ganske dope i et par dager, men du blir lei etterhvert.

 

Det er liksom mopeder OVERALT, byen stinker og folk herjer på.

 

Minner litt om Kairo, bare at den er i Asia.

 

Lenke til kommentar

 

Byen Hanoi er ganske dope i et par dager, men du blir lei etterhvert.

 

Det er liksom mopeder OVERALT, byen stinker og folk herjer på.

 

Minner litt om Kairo, bare at den er i Asia.

 

 

Høres ut som min erfaring med Kuta, Bali, bare at du må slange på et par hundre innfødte som skulle selge ditt og datt og gjerne leie bort scooter samtidig som du skulle få massasje.

Syke saker, jeg kan overleve masse mennesker og trafikk, men orker det ikke når du ser nedover en gate at du kommer til å bli overfalt minst 10 ganger før du er fremme til neste gatehjørne :roll:

 

Og skulle gjerne vært et sted som er moro for mer enn noen få dager hvis jeg skal bo hos de jeg kjenner :p

 

Meh... vinner jeg 100k så reiser jeg nedover europa igjennom Tyrkia, Iran, Pakistan og til India.

På motorsykkel såklart.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

så, hva styrer folket med på denne lørdagskvelden?

 

var borte på skolen med en gjeng nordmenn også skulle vi se på film på prosjektor. noen folk bestillte seg pizza som kom over en time forseint og når den kom så hadde de ikke med den ene pizzaen de hadde bestillt en gang. de surra og krangla litt også tok budet med seg pizzaene tilbake og ropte "fuck off svenske bitch" før han gikk ut døra.

 

jess :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...