Mchansern Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tid for middag! Biff og bernaise. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Sofiero er så utrolig godt. 11-12 kroner boksen og så jævlig godt. Himmelsk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det har jeg aldri hørt om. Er det is? Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kan lage is av den. Glemte av en boks i fryseren for noen måneder siden. Den var ikke fult så god etter den hadde tint, men jaja, funka da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Men hva ER det? I google fant jeg alt fra et svensk slott til en øltype. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er snakk om øl, ja. Billig svensk øl som er fantastisk godt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Den med blå boks? Mener å ha sett den i Norge, men ikke så veldig billig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja. Får tak i den i norge, men den er dobbelt så dyr, samt at alkoholprosenten er mindre, for de som bryr seg om det. Har sett den på Rema 1000, men det er den eneste butikken tror jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det var vel der jeg også så den tror jeg. Bryr meg egentlig rimelig lite om alkoholprosenten. Tar gjerne en Clausthaler om jeg vil. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Selvfølgelig. Men det kommer litt ann på hva man drikker for. Clausthaler hjelper meg svært lite om jeg skal på fylla. Men kjøper en del øl på polet som jeg drikker til mat eller når jeg koser meg med en film eller noe. Küng! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, fylla blir en helt annen sak. Jeg snakket om for kos på kveldene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Når jeg skal kose meg eller se på fotballkamper så stikker jeg som regel ned på polet og handler litt dyrere, og mer spennende øl. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Har begynt å drikker mer og mer rødvin i det siste. I tillegg tvinger Lycantrophe meg til å drikke whisky for å bli mer mann. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Drakk mye whisky før, men jeg greier det ikke lenger. Funker når jeg er full, men edru så funker det dårlig. Da er jeg mer fornøyd med å være en kvinne. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Når jeg skal kose meg eller se på fotballkamper så stikker jeg som regel ned på polet og handler litt dyrere, og mer spennende øl. Øl er aldri spennende. Øl er bare ekkelt. Drakk mye whisky før, men jeg greier det ikke lenger. Funker når jeg er full, men edru så funker det dårlig. Da er jeg mer fornøyd med å være en kvinne. Denne blir rett og slett for lett... trippelrim. Endret 8. oktober 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Rusbrus <3 I'm hearin ya! Smirnoff Ice går ned på høykant. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Har begynt å drikker mer og mer rødvin i det siste. I tillegg tvinger Lycantrophe meg til å drikke whisky for å bli mer mann. Lycantrophe - manliness advisor. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Du er snål. Du er snål. Rusbrus <3 Rusbrus > øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg