Slimda Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Altså folkens. Om jeg tar med alt det tullet der, ender jeg opp med å ha masse rester. Nå fullfører jeg en kinakål, en pakke ost, to pakker kjøttdeig og en pakke lefser i to måltider. Med det ekstra-dillet ville jeg brukt langt flere måltider, og maten ville muglet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Tull Slimda, du er enda nybegynner på kjøkkenet, du forstår tydeligvis ikke slike viktige ting enda. Riktig tilbehør er superviktig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Altså folkens. Om jeg tar med alt det tullet der, ender jeg opp med å ha masse rester. Nå fullfører jeg en kinakål, en pakke ost, to pakker kjøttdeig og en pakke lefser i to måltider. Med det ekstra-dillet ville jeg brukt langt flere måltider, og maten ville muglet. Virkelig? Når jeg først lager taco lager bruker jeg 7-800 gram kjøttdeig, en boks mais, et par-tre tomater, en halv løk, et helt glass hot sauce, en kinakål, en pakke ost og en pakke lefser, og da har jeg mat for to dager, og da overspiser jeg. Blir alltid igjen kinakål, dog. Så det kastes. Kremet! Knallert! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Dette erikkeflaut, men jeg er faktisk enig. Tomat, mais og løk er må-ha når det kommer til taco. Er så ofte enig med deg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Tenkte jeg skulle dra på meg noe klær og spille noe gangstermusikk på øret mens jeg valser ned til butikken! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 For meg så holdt en pakke kjøttdeig på 400 gram i 2 dager. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) 400g holder kanskje i 6 timer for meg :/ edit: ja ok, 8. Men da er jeg sulten som faen. Endret 8. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Steike, Amazon er ganske clever. Bare fordi jeg søkte på et star wars-modellsett en gang for lenge siden, fikk jeg nå en mail med "offers" med en liste full av slike modellromskip. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) 400g holder kanskje i 6 timer for meg :/ edit: ja ok, 8. Men da er jeg sulten som faen. Høy forbrenning er ikke så ille, egentlig. Endret 8. oktober 2011 av Skamklipt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Nå sitter jeg og venter på båten. Og endelig får jeg bilen min tilbake! med 4 nye vinterdekk som pappa har ordnet til meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Steike, Amazon er ganske clever. Bare fordi jeg søkte på et star wars-modellsett en gang for lenge siden, fikk jeg nå en mail med "offers" med en liste full av slike modellromskip. Hva kjøpte du nå sist? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Gnagsår er koselig. Lenge siden jeg har hatt gnagsår egentlig når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Tog må være det kjedeligste som finnes.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 400g holder kanskje i 6 timer for meg :/ edit: ja ok, 8. Men da er jeg sulten som faen. Høy forbrenning er ikke så ille, egentlig. Er så fantastisk når man har en gal stalker som sitter og leser alt du skriver. Går det ikke bare an å la folk være i fred. Life goes on. Hinter du om noe? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Virkelig? Når jeg først lager taco lager bruker jeg 7-800 gram kjøttdeig, en boks mais, et par-tre tomater, en halv løk, et helt glass hot sauce, en kinakål, en pakke ost og en pakke lefser, og da har jeg mat for to dager, og da overspiser jeg. Blir alltid igjen kinakål, dog. Så det kastes. Kremet! Knallert! To dager sier du. Blir ikke det en 4 måltider eller mer? Men uansett. Jeg ser ikke vitsen med å ha mer i, siden jeg syns det som allerede er der er ypperlig. Hvorfor forandre på noe som fungerer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Et par kits, X-wing og en Tie Fighter. Ikke de største settene, tar så mye plass. Den AT-AT'n er jo like stor som en dobermann-bikkje. Endret 8. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har gnagsår på den ene foten og digger tog. Deilig å sitte der å spille Nintendo DS, samt sove. Sover mye bedre i tog, busser og biler som kjører enn hva jeg gjør i ei seng. Nam! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Tog må være det kjedeligste som finnes.. Yeah, til tider så er det faktisk det. Et par kits, X-wing og en Tie Fighter. Ikke de største settene, tar så mye plass. Den AT-AT'n er jo like stor som en dobermann-bikkje.Tøft. Mye må du ut med for et slikt sett for tiden? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Bundy: Jeg hinter til det. Endret 8. oktober 2011 av Skamklipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg