Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hvor langt har One Piece animen kommet nå egentlig? Lå et godt stykke foran når jeg leste mangaen.

517, de har hatt 2 års trening og..jau..begynner å møtes etter treningen etter hele shiten på marineford, ace og hele den smørja etterpå.

 

Faen, jeg hadde en anime jeg kunne ha tenkt meg å se igjen..handler om spøkelser...faen..ganske syrete og drømmete..veldig dyster til tider også..hmm..et eller annet på S...

Det er bare å begynne å lete

Gaaaahh...stress :(

Men takk.

 

Det er vel ikke fullt lovlig å kaste andres ting så lenge de faktisk har spurt om å få de tilbake? Hms.

Mhnntjjaa...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Du får komme på besøk og lage deT, Gypsy. Jeg er særs lite kokkelur på kjøkkenet...

 

Speaking of kokkelering, på tide å lage Tacos.

 

Ja, det kan jeg gjøre.

Verste tacoen jeg har fåt servert var noen halvkalde tortillaslefser med tørr kjøttdeig og tørr ost. Det var det liksom. Håper du ikke lager sånn taco. :p

Lenke til kommentar

Nå snakker du tull. Vedder på at du bruker en halv boks rømme selv, eller noe.

 

Du tar feil som vanlig. Bruker litt rømme en gang i blant. Dvs., når jeg spiser hos mamma, siden hun bruker rømme. En teskje per lefse. Men ellers bruker jeg ikke rømme. Har absolutt ikke noe behov for det.

 

Så, som sagt - du tar feil som vanlig. :)

Lenke til kommentar

Ja, det kan jeg gjøre.

Verste tacoen jeg har fåt servert var noen halvkalde tortillaslefser med tørr kjøttdeig og tørr ost. Det var det liksom. Håper du ikke lager sånn taco. :p

Tacoen min er saftig og god. :love:

Taco må man ha MASSE rømme til. MASSE. Ellers blir det bare drit. Og jeg bryr meg ikke om mexikanerene ikke gjør det.

Rømme er fritt frem for å bruke, men bruker det ikke selv.

 

Personlig bruker jeg bare kinakål, norvegia og kjøttdeig, samt litt hot sauce. Om jeg inviterer noen til tacomiddag, spørr jeg om de vil ha noe ekstra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...