Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er alle disse tingene, bare 10 så bra. Jeg kan til og med pakke varene dine om det er lang kø.

Jeg må nok også skuffe deg. At hun pakker i posene for deg er fordi hun vil ha deg ut av butikken så fort som mulig.

 

Tull og tøys!

 

Nei, du tar feil. Hun vil ikke at jeg skal måtte slite meg ut ved å pakke varer siden hun drømmer om at jeg skal komme hjem til henne seinere på kvelden å slite meg ut da.

Lenke til kommentar

Tull og tøys!

 

Nei, du tar feil. Hun vil ikke at jeg skal måtte slite meg ut ved å pakke varer siden hun drømmer om at jeg skal komme hjem til henne seinere på kvelden å slite meg ut da.

Jasså? Hvorfor har du ikke kommet hjem til henne og slitet deg ut der da? Med en slik åpenbar invitasjon til hennes seng, så burde du ta gripe sjansen?

Lenke til kommentar

Jasså? Hvorfor har du ikke kommet hjem til henne og slitet deg ut der da? Med en slik åpenbar invitasjon til hennes seng, så burde du ta gripe sjansen?

 

Fordi jeg er kresen og har ekstremt snever smak. Kun det beste er bra nok for meg, noe som er litt kjipt. Skulle ønske jeg kunne si meg fornøyd med en 9/10-jenter, men det greier jeg ikke. Kun 10/10-jenter er godt nok.

Lenke til kommentar

Fordi jeg er kresen og har ekstremt snever smak. Kun det beste er bra nok for meg, noe som er litt kjipt. Skulle ønske jeg kunne si meg fornøyd med en 9/10-jenter, men det greier jeg ikke. Kun 10/10-jenter er godt nok.

10/10-jenter eksisterer kun i ditt hode. De eksisterer ikke i den virkelige verden.

Lenke til kommentar

Så upraktisk da. Må da være kjipt å sove med klær?

 

Ja, egentlig så hater jeg det. Greia er at jeg ikke kan tillate meg å sove naken hver eneste dag. Av og til må jeg bare ta en pause, sel vom det er helt ubegripelig vanskelig. Det jeg egentlig vil er å sovne naken, for da kan jeg jo rulle rundt i senga, mens jeg gnir meg mot sengetøyet.

 

 

 

 

 

 

 

Lol, nei.

Lenke til kommentar

For siste gang, jeg er av mannlig kjønn, og du kommer aldri til å få meg!

 

Dette gjelder nok ikke deg, kjære. Jeg har jo allerede deg i min hule hånd, og om jeg hadde hatt lyst på deg hadde du vært min for lenge siden. Men jeg er nok mer interessert i kvinner. Sorry! :dontgetit:

 

Å sove naken er jo det ultimate. Fantastisk deilig.

Lenke til kommentar

Ja, egentlig så hater jeg det. Greia er at jeg ikke kan tillate meg å sove naken hver eneste dag. Av og til må jeg bare ta en pause, sel vom det er helt ubegripelig vanskelig. Det jeg egentlig vil er å sovne naken, for da kan jeg jo rulle rundt i senga, mens jeg gnir meg mot sengetøyet.

 

 

Lol, nei.

Jeg skjønte faktisk ikke ironien før jeg så det nederste. Du skal få lov til å ha på deg undertøy, men that's it!

 

Dette gjelder nok ikke deg, kjære. Jeg har jo allerede deg i min hule hånd, og om jeg hadde hatt lyst på deg hadde du vært min for lenge siden. Men jeg er nok mer interessert i kvinner. Sorry! :dontgetit:

 

Å sove naken er jo det ultimate. Fantastisk deilig.

Har ikke vi akkurat vært innom ditt problem når det gjelder lyving? Jeg begynner å bli mektig lei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...