Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert koselig det da :)

 

 

:p

Joda, koselig nok. Jeg har jo lært noe da. Jeg har lært at jeg kan veldig få navn på grønnsaker/frukt. Det er litt flaut å spørre kundene om hva slags frukt dette er...

 

Sikkert dritfett for butikken som kommer til og miste masse stamkunder osv. Det er svært få, om ingen, som vil handle i en butikk om de vet at Kammizez jobber der.

Unnskyld meg, men jeg er en meget hyggelig, koselig, sjarmerende ung mann. Jeg tiltrekker meg kunder.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke veldig mange problemer. Jobber du i Oslo? Jeg vil prøve å handle poteter av deg. Jeg vil finne ut om du er like snill som den flotte jenta som jobber på Rimi's nedenfor meg. HNGH!!

Jobber litt utenfor Oslo. Jeg er veldig flink med poteter. Jeg er nok minst like snill som denne flotte jenta du snakker om. Kjekkere er jeg også.

 

Jeg må kle på meg, men så orker jeg ikke å reise meg opp.

 

Faen, livet mitt er så hardt. :(

Si ifra om du trenger hjelp.

Lenke til kommentar

Hva er det her for no tråd da? Alt mulig tråd? :new_woot:

 

Her snakker man om det meste, som du sikkert har sett, så er det en del selvsentrerte mennesker her som bare snakker om seg selv!

Men ellers så er det meget hyggelig, og masse morsomme ting som skjer her ;)

hehe, det er bra

Lenke til kommentar

Jobber litt utenfor Oslo. Jeg er veldig flink med poteter. Jeg er nok minst like snill som denne flotte jenta du snakker om. Kjekkere er jeg også.

 

Nja, jeg er litt skeptisk. Hun er søt, pen, hyggelig og hjelpsom. Hun pakker til og med varene for meg når det ikke er kø. Et tegn på at hun er forelsket. Ville du gjort det samme?

Lenke til kommentar

Nja, jeg er litt skeptisk. Hun er søt, pen, hyggelig og hjelpsom. Hun pakker til og med varene for meg når det ikke er kø. Et tegn på at hun er forelsket. Ville du gjort det samme?

Jeg er alle disse tingene, bare 10 så bra. Jeg kan til og med pakke varene dine om det er lang kø.

Jeg må nok også skuffe deg. At hun pakker i posene for deg er fordi hun vil ha deg ut av butikken så fort som mulig.

 

Ja, kom hit og kle på meg asap, du.

Du må være forsiktig med hva du sier, jeg tar det meste som blir sagt her bokstavelig.

Lenke til kommentar

Nja, jeg er litt skeptisk. Hun er søt, pen, hyggelig og hjelpsom. Hun pakker til og med varene for meg når det ikke er kø. Et tegn på at hun er forelsket. Ville du gjort det samme?

Jeg er alle disse tingene, bare 10 så bra. Jeg kan til og med pakke varene dine om det er lang kø.

Jeg må nok også skuffe deg. At hun pakker i posene for deg er fordi hun vil ha deg ut av butikken så fort som mulig.

 

Ja, kom hit og kle på meg asap, du.

Du må være forsiktig med hva du sier, jeg tar det meste som blir sagt her bokstavelig.

 

Er ikke du Ginger Kammizez?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...