multisync Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Meh... bare en unnskyldning for å feste litt mer. Og det sier vi ikke neitakk til, selv om det er stress å finne ut hva man skal ha på seg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 I USA, ja. Men hos oss har vi null og niks tradisjoner for det annet enn når handelsnæringen plutselig bestemte seg for å fylle butikkene med juggel så folk skulle shoppe masse greier fordi de bare "må". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 I'm gonna do an internet! 1 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Andre som gleder seg til halloween? Ja - jeg skal kle meg ut, dra på privatfest, drikke øl og ha det bra. Mao. en god grunn til å drikke seg børst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hva skal jentene med den? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Forferdelig kveld. Klarte å knuse pcen, noe som betyr at jeg ikke har pc, tv eller noe fornuftig å ta meg til. Inntil jeg får spart opp til ny pc kan jeg ikke gjøre annet enn å lese pensum. For et liv! Takk Gud for mobil med nett. Den er et lys i mørket Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å knuse en PC. Driver dere med sjonglering eller? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Forferdelig kveld. Klarte å knuse pcen, noe som betyr at jeg ikke har pc, tv eller noe fornuftig å ta meg til. Inntil jeg får spart opp til ny pc kan jeg ikke gjøre annet enn å lese pensum. For et liv! Takk Gud for mobil med nett. Den er et lys i mørket Du finner jo pcer på finn til et par hundre kroner som hvertfall duger til surfing. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Dette har vært en utrolig rolig kveld. Gud og meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Dette har vært en utrolig rolig kveld. Gud og meg! Fotballandslag ødelegger alt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Landslagspauser er helkjipt. Dølt som faen. Typisk jentegreier. Eneste positive med dette er at man slipper alt maset om Norge og EM. Så noe positivt har det jo kommet ut av det, men det er stusselig å ikke kunne se frem til en helg fylt med masse bra fotballkamper og god underholdning. Blah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Typisk jentegreier. Døh. Jaha? Endret 7. oktober 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det er ikke håp. Jeg sverget jeg ikke skulle kjøpe et apple-produkt igjen etter en ipod et eller annet tull... Men faen tror du ikke man kjøper seg Apple TV-boksen. No panic, it will run linux Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Typisk jentegreier. Døh. Jaha? Det stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det stemmer. Jeg forsto ikke hva du mente uansett. Kan noen nevne alt bemerkelsesverdig som har skjedd denne uken? Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg forsto ikke hva du mente uansett. Neivel. Da så! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kan noen nevne alt bemerkelsesverdig som har skjedd denne uken? Jeg har fått meg jobb. Du finner ikke noe mer bemerkelsesverdig enn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kunne ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har fått meg jobb. Du finner ikke noe mer bemerkelsesverdig enn det.Gratulerer! Hvor har fått ordnet deg jobb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg