Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naboen min er en artig kar^^ Jeg kom inn i kjøkken, så sitt han der å hold på å sovne foran pcen sin. Da han så meg, rettet han seg opp og begynte hektisk å skrive/se på notatene sine xD.  Slik satt han igjennom hele tiden jeg var der å kokte.

 

Edit: double post pga tregt nett >.<

 

Er bra lei av å si til folk at jeg ikke glede meg over steves død bare fordi jeg "hate" Apple. Eg er ikke et monster heler da.

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

An even more impressive instance of remote debugging occurred on NASA's 1998 Deep Space 1 mission. A half year after the space craft launched, a bit of Lisp code was going to control the spacecraft for two days while conducting a sequence of experiments. Unfortunately, a subtle race condition in the code had escaped detection during ground testing and was already in space. When the bug manifested in the wild--100 million miles away from Earth--the team was able to diagnose and fix the running code, allowing the experiments to complete. One of the programmers described it as follows:

 

"Debugging a program running on a $100M piece of hardware that is 100 million miles away is an interesting experience. Having a read-eval-print loop running on the spacecraft proved invaluable in finding and fixing the problem."

 

 

 

What?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...