b-real Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Lol, det var hardt. Anyhur, Komplett samling av Pink Floyd....alt i Flac, med alt av opptak...hur ville det ha sett ut? LP-opptak, CD, Remasterd CD/LP..osv.. Endret 6. oktober 2011 av b-real Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvis eggene flyter er de fulle av gass (aka råtne) og kan ikke spises. Synker de er de normale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vi fant ut av det, ble heldigvis noen som kunne spises selv om 6 av de må kastes. Eller er det noen som har noen gode idèer? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har alltid trodd du var en kis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nei, har nok innovertiss. Hva faen har skjedd med Gypsy btw? La plutselig merke til at hun var borte Lenke til kommentar
norgi Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Naboen min er en artig kar^^ Jeg kom inn i kjøkken, så sitt han der å hold på å sovne foran pcen sin. Da han så meg, rettet han seg opp og begynte hektisk å skrive/se på notatene sine xD. Slik satt han igjennom hele tiden jeg var der å kokte. Edit: double post pga tregt nett >.< Er bra lei av å si til folk at jeg ikke glede meg over steves død bare fordi jeg "hate" Apple. Eg er ikke et monster heler da. Endret 6. oktober 2011 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nei, har nok innovertiss. Hva faen har skjedd med Gypsy btw? La plutselig merke til at hun var borte En PC som tok kvelden tror jeg, og hun er ikke verdens mest stødige når det kommer til datamaskiner. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som vil ta meg med på ferie? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som vil ta meg med på ferie? signaturen din minte meg på at jeg må skrive PTF logg. Thx Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som vil ta meg med på ferie? Jeg skal på InterRail til sommeren. Vil du være med? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tja, hvorfor ikke. Hvor lenge blir du borte? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har ikke råd til mer enn to uker Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du kan jo alltids prøve å prostituere deg rundt omkring Øst-Europa. Du får sikkert noen slanter av et par eldre slavere med grisete fantasier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tja, hvorfor ikke. Hvor lenge blir du borte? En uke i London eller? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Betaler du? Har skikkelig lyst til å haike rundt i Europa. Hadde vært morsomt å forsøkt meg på en liten tur til sommeren. Innom Amsterdam, og derfra inn i det ukjente. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Betaler du? Har skikkelig lyst til å haike rundt i Europa. Hadde vært morsomt å forsøkt meg på en liten tur til sommeren. Innom Amsterdam, og derfra inn i det ukjente. Hmmmm....mntjaa.mnejkaaa--aaaaa? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 God aftens, diskutanter! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 An even more impressive instance of remote debugging occurred on NASA's 1998 Deep Space 1 mission. A half year after the space craft launched, a bit of Lisp code was going to control the spacecraft for two days while conducting a sequence of experiments. Unfortunately, a subtle race condition in the code had escaped detection during ground testing and was already in space. When the bug manifested in the wild--100 million miles away from Earth--the team was able to diagnose and fix the running code, allowing the experiments to complete. One of the programmers described it as follows: "Debugging a program running on a $100M piece of hardware that is 100 million miles away is an interesting experience. Having a read-eval-print loop running on the spacecraft proved invaluable in finding and fixing the problem." What? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hva faen har skjedd med Gypsy btw? La plutselig merke til at hun var borte Kanskje hun har fått jobb? :--------D Eller tatt sigøynerversjonen og reiser med sirkus og tigger på gatehjørner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg