Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sammen med meg og Lena.. Hvor ligger youtube-klippene? Meg og Lena: Meg: Therese feiler: Hvafaen? :-|Jeg er jo ikke farlig! Jeg er bare. Sensitiv. Og snill. Og.. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; innerst inne er du en skikkelig kosebamse faktisk Na'ah! Innerst inne er jeg blodig, slimete og varm. : D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Er de lagt ut? Jeg så av eple som blåste flammer hvertfall. Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er generelt sett kun irritabel mot Nie, NgZ, og jo, du er en tøs.Og Lars: bekreft til folket at jeg ikke er morgengretten :-| Eller irritabel i det hele tatt. :-| Tøs? Moi? verste jeg har hørt... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *spandere pudding på Aces* Hva faen? En skje? Tror du jeg er på slankern? GIVE!! Ligger flammeblåsingen på youtube? Jeg vil se ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er de lagt ut? Jeg så av eple som blåste flammer hvertfall. Ja. For så kul er jeg. NgZ: Hører du sier dette. *host* Elefantsel *host* *spandere pudding på Aces* Hva faen? En skje? Tror du jeg er på slankern? GIVE!! Ligger flammeblåsingen på youtube? Jeg vil se ^^ Dere er litt treige dere. La nettopp ut link. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er de lagt ut? Jeg så av eple som blåste flammer hvertfall. Jeg så alle tre nå.. Vi ruler!^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er de lagt ut? Jeg så av eple som blåste flammer hvertfall. Jeg så alle tre nå.. Vi ruler!^_^ Er ikke video av deg og Lars, da. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så kult ut, må jeg ut å prøve nå, med en gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er ikke video av deg og Lars, da. Tror jeg må gråte litt siden jeg ikke ligger på youtube med flammer ut av munnen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvem sa noe om bare en skje? Jeg sa jeg spanderte. I mitt vokabular betyr det "så mye som du vil ha" ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 NgZ: Hører du sier dette. *host* Elefantsel *host* Det var et eksempel på dumme spørsmål på Juntafil. Var du og kibs som dro det alt for lagt. Men da stikker jeg på butikken og kjøper brownies, sjokolade og is. Må ha det, bare må ha det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sammen med meg og Lena.. Hvor ligger youtube-klippene? Meg og Lena: </a>Meg: </a>Therese feiler: </a> Dæven! Hør på latteren på siste filmen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så kult ut, må jeg ut å prøve nå, med en gang. People be stealin' my hobby. Jeg skulle gjerne gitt deg noen tips. Men jeg gidder ikke. Skyll med en gang når du brenner deg. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så sinnsykt kult! Bruker dere bare vanlig tennvæske? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dæven! Hør på latteren på siste filmen! Deet er L4r5. Så sinnsykt kult! Bruker dere bare vanlig tennvæske? Japp. Tennvæske og noe som fungerer som fakkel, litt teknikk (som dere ser Therese mangler) og så har du det gøy. Litt tørr hud/brannsår må man regne med, og hår i hestehale er å anbefale. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dæven! Hør på latteren på siste filmen! Deet er L4r5. Ikke sant jeg er kul? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvem sa noe om bare en skje?Jeg sa jeg spanderte. I mitt vokabular betyr det "så mye som du vil ha" ^^ Det var bedre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skyller dere med? Melk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke sant jeg er kul? Du er eks-SO-konge. *ikke kommentere utover det* xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skyller dere med? Melk? Man tager det man haver... Vann eller cola var det vi brukte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg