Nie Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Tru dat. Jeg gikk tidlig - natt - sen - tidlig - natt - sen en periode. Jeg var død etterpå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Yeah, man blir som oftest det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Det tristaste med at Steve Jobs er daud er at om han hadde fått skikkeleg behandling i staden for homeopatinonsens kunne han vore i live. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja fy faen at han velger å dø, hvordan kunne han våge å gjøre noe slikt? 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Eh, han gjorde strengt tatt ikkje det, han berre trudde at "korrekt diett" og anna ein kunne høyrd frå Helse-Hilde og hennar meningsfellar var meir effektivt mot bukspyttkjertelkreft enn å FJERNE BUKSPYTTKJERTELEN. Då han oppdaga at dietten hans ikkje funka HEIV han penger på alt av moderne medisin som kunne gjere eit forsøk på å redde han, men då var det for seint. Edit: Kan eg spørje kva eg har gjort deg, sida du er konsekvent snarky dei gongene eg endar opp med å interagere med deg? Endret 6. oktober 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Neivell, if you say so Everyday is PMS-day og alle er imot alle...now..FIGHT! Endret 6. oktober 2011 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Edit: Kan eg spørje kva eg har gjort deg, sida du er konsekvent snarky dei gongene eg endar opp med å interagere med deg?What? Lol..ikke ta ALT så faens personlig, det er lov til å puste imellom åretakene. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Skulle ønske jeg hadde popcorn på jobben, men kaffe med melk får duge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Følte du deg truffet eller noko? Synest reaksjonen din var veldig ... veldig, sida det er eg som tek ting personleg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Skulle ønske jeg hadde popcorn på jobben, men kaffe med melk får duge. Kaffe kan nytes i alle situasjoner. Får lage meg en kopp til. http://www.youtube.com/watch?v=VJWB3HYhS3A Green is the colour of her kind Quickness of the eye deceives the mind Many is the bond between the hopefull and the damned Følte du deg truffet eller noko? Synest reaksjonen din var veldig ... veldig, sida det er eg som tek ting personleg.Ikke overtolk alt jeg sier her nå, det kan være slitsomt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Øh.. ok. "Eg skal slutte å vere så overfølsom, fordi det er openbart der problemet ligg!" 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Kaffe, ja...ingen dum ide. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Øh.. ok. "Eg skal slutte å vere så overfølsom, fordi det er openbart der problemet ligg!" Siterer du deg selv nå siden det er nynorsk/dialekt som kommer fram? Fristende. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Chill stemning, haha. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Mere unødvendig drama her enn i en halv sesong Hotel Cæsar. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Drama er aldri unødvendig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Drama er aldri unødvendig. I like U. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvor er det Drama? Oh, here he is! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Er det når egga flyter eller synker man kan spise dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg