Shikaru Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 lisensmannen ringte på her et par ganger men jeg var for opptatt med å eta pannekaker til at jeg åpna i tide Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 :!: dansk lensmann :o Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvorfor så stille? Jeg trenger underholdning! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 LAAAAAAME. Jeg setter på en DVD og legger meg i senga. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 LAAAAAAME. Jeg setter på en DVD og legger meg i senga. ûberfuhrer gay gangbang 5? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Bundy does Brunhilde 3, The deep forests of vaginia. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nei han fapper til Grosse Haengetitten 14 (faktisk en film) 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Bundy does Brunhilde 3, The deep forests of vaginia. Åssen i FAEN har du fått tak i hjemmefilmen min? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Virker som det er en som har lyst til å ha meg som en fuck friend, not bad... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fant den skjult i hanskerommet på en bil fra nordnorge som noen kolleger lånte fra rent-a-wreck. Ganske underholdende, da det er svært laber prestasjon under hele filmen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Virker som det er en som har lyst til å ha meg som en fuck friend, not bad... Vanligvis godtar jeg bare slike forespørsler når de kommer fra "ei". Når "en" spør, blir jeg skeptisk. 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fant den skjult i hanskerommet på en bil fra nordnorge som noen kolleger lånte fra rent-a-wreck. Ganske underholdende, da det er svært laber prestasjon under hele filmen. Aha, da er det ikke min film thank god *henter dvdplatene ut fra bilen just in case** Virker som det er en som har lyst til å ha meg som en fuck friend, not bad... Vanligvis godtar jeg bare slike forespørsler når de kommer fra "ei". Når "en" spør, blir jeg skeptisk. What he said. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er det ikke mulig å si "en jente"? Hører mere en, enn ei her i Fredrikstad. Virker som det er en person som har lyst til å ha meg som en fuck friend, not bad... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Joda, det er det på bokmål, men jeg syns fortsatt det høres idiotisk ut. EI jente, en gutt. Ei og en. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skal jeg se en film eller et par episoder av en serie? Dette er vansklig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Men du har sånn søt dialekt og er fra... et sted jeg har glemt Se Cube, virkelig en god film. Endret 5. oktober 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Søt dialekt...? Skal jeg se en film eller et par episoder av en serie? Dette er vansklig. Film. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skal jeg se en film eller et par episoder av en serie? Dette er vansklig. Jeg kan gi deg en hjemmesnekret video? Kan inneholde forstyrrende eller seksuelt materiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg