Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig lyst til å spikre sammen en kiste selv. Er det lov? Vil ha en typisk sånn trekiste du ser i westerns i ubehandlet treverk. Da slipper mine pårørende å tenke på den utgiften. Så vil jeg ha samling i et privathjem med f.eks. lapskaus i stedet for snitter. Også dette for å slippe den økonomiske byrden. Skal jeg begraves vil jeg ha en naturstein noen faktisk har funnet i naturen. Da slipper man å betale for steinen. Det er bare inngravering som koster da.

Helst vil jeg bli kremert og spredd på fjellet, men jeg kjenner verken til om det er lov eller prisen på kremering

Tilslutt ønsker jeg at gravølet etter på blir et realt gravøl. Der folk kan vise bilder av meg på storskjerm, drikker og forteller gøye muligens flaue for meg historier om mitt liv og opplevelser vi har hatt sammen. Jeg vil at de skal feire mitt liv, ikke sørge min bortgang.

So kort fortalt, jeg vil gjøre det billig og til en gøy fest. Mitt siste ønske skulle vært dette.

Jeg har nok dårlige vibber i mitt liv, jeg vil ikke ha noen i min begravelse. Alle skulle vært velkomne. Også de i familien jeg har kuttet ut.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oooh, glemte en ting. Gravølet må avsluttes med fyrverkeri. Fyrverkeri har jeg alltid elsket. Jeg tror at om jeg hadde likt flammer like godt hadde jeg vært pyroman.

Og jeg vil ha livemusikk i begravelsen. Ikke sånn salme sang, men sanger som "Hurt"(NIN/johnny cash) og "lower the flags" (Sentenced)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Ser på Cops, at førar og passasjerar får bot for å ikkje bruka bilbelte. Den er grei. Så får ein annar bil som blir stoppa advarsel for at dei som sitter på lasteplanet henger utenfor. Det er lov å sitta på lasteplanet, men ikkje å henga utenfor. Kvar er logikken? Ein får bot for å sitta inne i ein bil, uten bilbelte, men å sitte på lasteplanet er lov?

Oppgitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...