L4r5 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg har egentlig lyst til å spikre sammen en kiste selv. Er det lov? Vil ha en typisk sånn trekiste du ser i westerns i ubehandlet treverk. Da slipper mine pårørende å tenke på den utgiften. Så vil jeg ha samling i et privathjem med f.eks. lapskaus i stedet for snitter. Også dette for å slippe den økonomiske byrden. Skal jeg begraves vil jeg ha en naturstein noen faktisk har funnet i naturen. Da slipper man å betale for steinen. Det er bare inngravering som koster da. Helst vil jeg bli kremert og spredd på fjellet, men jeg kjenner verken til om det er lov eller prisen på kremering Tilslutt ønsker jeg at gravølet etter på blir et realt gravøl. Der folk kan vise bilder av meg på storskjerm, drikker og forteller gøye muligens flaue for meg historier om mitt liv og opplevelser vi har hatt sammen. Jeg vil at de skal feire mitt liv, ikke sørge min bortgang. So kort fortalt, jeg vil gjøre det billig og til en gøy fest. Mitt siste ønske skulle vært dette. Jeg har nok dårlige vibber i mitt liv, jeg vil ikke ha noen i min begravelse. Alle skulle vært velkomne. Også de i familien jeg har kuttet ut. Endret 5. oktober 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det med kister har de ganske strenge regler på uten at jeg husker nøyaktig hva. Tror du kan lage en egen, men det må være av spesielt materiale osv. Jobbet på en kirkegård i sommer. Var interessant, bare synd at jeg har hukommelse som en gullfisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Oooh, glemte en ting. Gravølet må avsluttes med fyrverkeri. Fyrverkeri har jeg alltid elsket. Jeg tror at om jeg hadde likt flammer like godt hadde jeg vært pyroman. Og jeg vil ha livemusikk i begravelsen. Ikke sånn salme sang, men sanger som "Hurt"(NIN/johnny cash) og "lower the flags" (Sentenced) Endret 5. oktober 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vet at når vi skulle spre asken til min fetter på sjøen, så måtte vi søke fylke og kommune. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ser på Cops, at førar og passasjerar får bot for å ikkje bruka bilbelte. Den er grei. Så får ein annar bil som blir stoppa advarsel for at dei som sitter på lasteplanet henger utenfor. Det er lov å sitta på lasteplanet, men ikkje å henga utenfor. Kvar er logikken? Ein får bot for å sitta inne i ein bil, uten bilbelte, men å sitte på lasteplanet er lov? Oppgitt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Takk Gud for Major Hansgasm. Kunne ikke ryddet leiligheten uten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fy faen, jeg hater søvnparalyse. TAkk gud for at alarmen klarte å dra meg ut av den. Har ligget og prøvd å komme meg ut siden dama gikk hjemme fra omtrent. Bruk debug mode. Jeg vil at de skal feire mitt liv, ikke sørge min bortgang. Hvor har jeg lest det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvor har jeg lest det? Sikkert mange steder Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) De fleste kjendis-komikere sier det før de dør. Endret 5. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Når jeg dør, og det er vel ikke lenge til med alkoholforbruket mitt. Så skal min aske sprees i serverene til Diskusjon.no Slik at jeg kan trolle fra graven 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du er så full av sprit at du spontaneksploderer når de slår på kremeringsovnen. 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Takk for en god latter Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Takk Gud for Major Hansgasm. Vel bekomme. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 God aften i stua, mine herrer! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Når jeg dør, og det er vel ikke lenge til med alkoholforbruket mitt. Så skal min aske sprees i serverene til Diskusjon.no Slik at jeg kan trolle fra graven Aske er ikke godt for serverene, så jeg forbyr det... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Aske er ikke godt for serverene, så jeg forbyr det... Put meg i en urne, ved routerne? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skjer med at alle har "xxx waits for alice"? Har det noe med den gamle moderatoren "tom waits for alice" å gjøre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skjer med at alle har "xxx waits for alice"? Har det noe med den gamle moderatoren "tom waits for alice" å gjøre? You got it Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skjer med at alle har "xxx waits for alice"? Har det noe med den gamle moderatoren "tom waits for alice" å gjøre? Det er en liten hyllest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg