Slimda Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har den flotte egenskapen at straks jeg blir irritert, slutter jeg å spille og rører ikke spillet på flere dager i noen tilfeller... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Da får man aldri fullført noe som helst. :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Nei, det er et problem jeg sliter med. Å fullføre spill gjør jeg med sjeldenhet. Portal 2 er det siste jeg fullførte som jeg kan huske, og det var på The Gathering i år... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg prøver å fullføre alle. Samtidig gidder jeg ikke å tvinge meg selv til å fullføre noe jeg egentlig ikke liker så godt, det er det for mange gode spill der ute til å kaste bort tid på. Jeg er heller ikke så hard på å få 100% completion, da jeg synes det er mer interessant å prøve noe helt nytt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Fy faen, jeg hater søvnparalyse. TAkk gud for at alarmen klarte å dra meg ut av den. Har ligget og prøvd å komme meg ut siden dama gikk hjemme fra omtrent. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Har hørt at de er svært paralyserende... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er jo innlysende. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg er dødssulten klokken elleve, men føler det ikke er sosialt akseptert å ta lunsj ennå. Så jeg venter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Hansern, på jobb tar vi lunsj fra 10:30 til 13:30, grunnet antallet mennesker i bygget. Selv tar IT-avdelingen lunsj fra 10:30 til 11:30, grunnet at vi er på jobb så tidlig. Og så får vi plukke det beste, siden vi er der først. De som kommer senere får bare rester. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg kan ta lunsj når jeg vil, men når jeg har vært på jobb siden 09, passer det seg ikke med lunsj 11 :---D Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Er det sosialt akseptabelt å dø av sult? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Er det sosialt akseptabelt å dø av sult? Sub-Sahara så ville jeg si det ja. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Nei, det er et problem jeg sliter med. Å fullføre spill gjør jeg med sjeldenhet. Portal 2 er det siste jeg fullførte som jeg kan huske, og det var på The Gathering i år... Da er vi samme bås, Slimda. I skrivende stund holder jeg forøvrig på med Shadow of the colossus til PS3. Fysøren det er gøy. Det skal jeg iallefall fullføre. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Begravelser er svindyre. 30k og oppover. Bare fintfolk som har råd til å dø. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Fy faen, jeg hater søvnparalyse. TAkk gud for at alarmen klarte å dra meg ut av den. Har ligget og prøvd å komme meg ut siden dama gikk hjemme fra omtrent. Prøv å bevege en liten muskel, for eksempel lillefinger eller en tå. Mye lettere enn å prøve å vri seg ut med hele kroppen. Om du hallusinerer og kan det hjelpe å lukke øynene så slipper du de visuelle hallusinasjonene ihvertfall, men det kan hende at det bare føles skumlere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Takk for velmente råd, men det er sånt som jeg kjenner til fra før. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Hadde en anelse av det ja, men hadde blitt dumt å ikke si det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Snakk om close call. Trodde jeg skulle slippe en fjert, men merket raskt det var noe mer. Så var det å knipe sammen og gå til doen med små skritt og rumpemusklene spent det de klarte. Etter en utskytning NASA verdig sjekket jeg bokseren. Ingenting! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Begravelser er svindyre. 30k og oppover. Bare fintfolk som har råd til å dø. Derfor har jeg tenkt til å vente lengst mulig, slik at jeg rekker å spare litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg