Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å fullføre alle. Samtidig gidder jeg ikke å tvinge meg selv til å fullføre noe jeg egentlig ikke liker så godt, det er det for mange gode spill der ute til å kaste bort tid på. Jeg er heller ikke så hard på å få 100% completion, da jeg synes det er mer interessant å prøve noe helt nytt.

Lenke til kommentar

Nei, det er et problem jeg sliter med. Å fullføre spill gjør jeg med sjeldenhet. Portal 2 er det siste jeg fullførte som jeg kan huske, og det var på The Gathering i år...

Da er vi samme bås, Slimda. I skrivende stund holder jeg forøvrig på med Shadow of the colossus til PS3. Fysøren det er gøy. Det skal jeg iallefall fullføre.

Lenke til kommentar

Fy faen, jeg hater søvnparalyse. TAkk gud for at alarmen klarte å dra meg ut av den. Har ligget og prøvd å komme meg ut siden dama gikk hjemme fra omtrent.

Prøv å bevege en liten muskel, for eksempel lillefinger eller en tå. Mye lettere enn å prøve å vri seg ut med hele kroppen. Om du hallusinerer og kan det hjelpe å lukke øynene så slipper du de visuelle hallusinasjonene ihvertfall, men det kan hende at det bare føles skumlere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...