multisync Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Værsågod... Skal det være noe annet? Dagens aviser? Litt sjokolade? Fotmassasje? Sjokoladepudding og en bowjob thanks. Helst fra noen andre enn deg, eller sjokoladepuddingen kan du godt lage da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 En decaf cortado macchiato to go uten kaffesmak, takk. Beklager, men eieren har satt deg på "no service"-listen. Sjokoladepudding og en bowjob thanks.Helst fra noen andre enn deg, eller sjokoladepuddingen kan du godt lage da... Blowjoben utleveres ved personlig oppmøte hos Bytex. Sjokoladepuddingen din er klar og kan hentes på toalettet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Men jeg ba jo ikke om å få det i pappkrus. sync ba strengt tatt om en bowjob, da regner jeg med fiolinbuen trenger utskifting. Dørty Lars. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 sync ba strengt tatt om en bowjob, da regner jeg med fiolinbuen trenger utskifting. Dørty Lars. My bad. Jeg skrev feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 For bowjobs kan jeg anbefale Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Trodde han strøk jeg. Denne damen her derimot kan blåse: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har sikkert blitt miljøskada. Uansett så har vi hatt moroa vår allerede. Yo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Endret 5. oktober 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har utfordret meg selv til å unngå alt av søtsaker og sukkerholdige ting i en hel måned. Faen at jeg ikke kvittet meg med den sjokoladen som ligger i kjøleskapet... Eller Pistasje-isen min i fryseren....... Kast de, så slipper du å tenkte på de =D Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 That awkward moment when someone says Justin Bieber sucks when he has dine collaborations with Sean Kingston, Usher, Chris Brown and Ludacris, plays guitar, piano, drums and has an amazing voice, has 12+ million followers on Twitter, 32+ million likes on Facebook, had a world tour, sold out Madison Square Garden in 22 minutes, has released a book, has a movie, has released 5 albums, has won 30+ awards and has been nominated for over 50, all from being discovered on YOUTUBE and he's still 17. Jeg har sett en superbra respons på denne, men finner den ikke akkurat nå. Kan noen hjelpe? Mine google-skills er ikke tilstrekkelige. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Alle overnevte suger.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvorfor blir man så utrulig sur av og til når man spiller? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fordi du suger i nevnte spill? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ingenting sier morgen som å blaste Rammstein på anlegget mens man leser Hjemmet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ingenting sier morgen som å blaste Rammstein på anlegget mens man leser Hjemmet. Ingnenting sier morgen som kaffe 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ingenting sier morgen som å blaste Rammstein på anlegget mens man leser Hjemmet. Litt av en kombinasjon! Selv åpner jeg dagen med en god morgenkaffe, mens jeg leser lokalavisa, og kanskje stikker innom forumet en tur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har drøssevis med gamle Hjemmet-bladet fra bestemora mi. Mor og minstesøss tar med seg de hu har lest hele tida når de besøker henne. Hovedgrunnen til at jeg samler de opp, er fordi de er proppet med kryssord og kryssord er noe av det morsomste jeg vet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kast de, så slipper du å tenkte på de =D Kaste noe som ikke er gått ut på dato? er du gærn eller? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er noe spesielt med spill. Jeg blir normalt aldri sint unntatt under helt ekstreme omstendigheter, men så bommer jeg på en plattform i Super Mario Galaxy 2 og tilter fullstendig. Er heller ikke mange år siden jeg var så sint at jeg var helt på gråten fordi jeg fikk deng av Perfect Cell i Dragon Ball Z Budokai 3. Det er noe med å dø på det femtiende forsøket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg