Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En decaf cortado macchiato to go uten kaffesmak, takk.

Beklager, men eieren har satt deg på "no service"-listen.

 

 

Sjokoladepudding og en bowjob thanks.

Helst fra noen andre enn deg, eller sjokoladepuddingen kan du godt lage da...

Blowjoben utleveres ved personlig oppmøte hos Bytex. Sjokoladepuddingen din er klar og kan hentes på toalettet.
Lenke til kommentar

Jeg har utfordret meg selv til å unngå alt av søtsaker og sukkerholdige ting i en hel måned.

 

Faen at jeg ikke kvittet meg med den sjokoladen som ligger i kjøleskapet... Eller Pistasje-isen min i fryseren.......

Kast de, så slipper du å tenkte på de =D

Lenke til kommentar
That awkward moment when someone says Justin Bieber sucks when he has dine collaborations with Sean Kingston, Usher, Chris Brown and Ludacris, plays guitar, piano, drums and has an amazing voice, has 12+ million followers on Twitter, 32+ million likes on Facebook, had a world tour, sold out Madison Square Garden in 22 minutes, has released a book, has a movie, has released 5 albums, has won 30+ awards and has been nominated for over 50, all from being discovered on YOUTUBE and he's still 17.

 

Jeg har sett en superbra respons på denne, men finner den ikke akkurat nå. Kan noen hjelpe? Mine google-skills er ikke tilstrekkelige.

Lenke til kommentar

Det er noe spesielt med spill. Jeg blir normalt aldri sint unntatt under helt ekstreme omstendigheter, men så bommer jeg på en plattform i Super Mario Galaxy 2 og tilter fullstendig. Er heller ikke mange år siden jeg var så sint at jeg var helt på gråten fordi jeg fikk deng av Perfect Cell i Dragon Ball Z Budokai 3. Det er noe med å dø på det femtiende forsøket...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...