Itek Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 særlig når alle klær som er like i utførelse koster omtrent det samme å produsere! - da går jo alle pengene som skaper eksklusivitet rett i lomma på de som er rike ifra før av. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 særlig når alle klær som er like i utførelse koster omtrent det samme å produsere! - da går jo alle pengene som skaper eksklusivitet rett i lomma på de som er rike ifra før av. Fight the man! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg kjøper bare Ed Hardy, Christian Audigier, D&G og andre dyre merker jeg. Du skjønner vel at man får ikke glinsende t-skjorter med hjerter og hodeskaller til under 500 lappen? Det koster å være Jan-Thomas. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Skal bli byoriginal og gå med lange kjortler jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er ikke byoriginalt om du tar en spasertur på Grønland. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Beklager. Vi bare tuller med deg. Sannheten er at det er hundre forskjellige ting som kan være galt og vi orker ikke leke support. Denne tråden er heller ikke stedet for support i utgangspunktet så vi bare leker bilmekaniker og velter om oss med faguttrykk som ikke gir noen mening. Bare for å få det oppklart, jeg hadde ikke heller forventet noe seriøst svar herfra. Jeg ønsket bare å gi slipp på min frustrasjon. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Minn meg på å ikke spise hardkokt egg tidlig på dagen, deretter ingenting på lang tid. Det lukter egg her igjen Endret 4. oktober 2011 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Skal bli byoriginal og gå med lange kjortler jeg. Det funker ikke i Drammen. Der går alle tyrkerne og somalierene i kjortel allerede. Endret 4. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Skal klippe meg hos Abdullah på hjørnet etterpå, wish me luck! Ugh, dette er takken for å prøve å støtte oppunder det multikulturelle samfunnet i Norge. Ble litt mislykket jah. Var uansett dødskult å klippe seg i ghettoen da. Han tok for mye vann på håret mitt og ante ikke hva han skulle gjøre, så han hentet like gjerne en dassrull fra toalettet og tørket håret mitt med det! Everyday is an adventure. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Skal klippe meg hos Abdullah på hjørnet etterpå, wish me luck! Ugh, dette er takken for å prøve å støtte oppunder det multikulturelle samfunnet i Norge. Ble litt mislykket jah. Var uansett dødskult å klippe seg i ghettoen da. Han tok for mye vann på håret mitt og ante ikke hva han skulle gjøre, så han hentet like gjerne en dassrull fra toalettet og tørket håret mitt med det! Everyday is an adventure. Han abedulla'en som jeg klipper meg hos, er kjempe flink! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Har vurdert det men jeg ser klokken er snart slagen så det er vel ikke så lurt tror jeg =( Heller ta en kopp ekstra i morgen. Jeg vil ha en sånn portable kopp som jeg kan ta med meg rundt om kring! Kaffe! =( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Værsågod... Skal det være noe annet? Dagens aviser? Litt sjokolade? Fotmassasje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Cafe avec uten kaffe? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) En decaf cortado macchiato to go uten kaffesmak, takk. Endret 4. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Te? Pissvann med smak til Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har utfordret meg selv til å unngå alt av søtsaker og sukkerholdige ting i en hel måned. Faen at jeg ikke kvittet meg med den sjokoladen som ligger i kjøleskapet... Eller Pistasje-isen min i fryseren....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg