Mchansern Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Skal klippe meg hos Abdullah på hjørnet etterpå, wish me luck! Ugh, dette er takken for å prøve å støtte oppunder det multikulturelle samfunnet i Norge. Ble litt mislykket jah. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Tviler på ali baba-frisørene har behov for norske kunder, det er alltid tyrkere på "Herreklipp 150,- Dameklipp 200,-" salongene bortiver gata mi. Du er litt småskadet i hodet hvis du springer ut og kjøper en mobiltelefon til 6000,- bare fordi det står apple på den. Mener nå jeg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Kan noen forklare meg hvorfor jeg aldri får brukt nettet når µtorrent er åpen?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Vanligvis er det en lag8-feil. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Og at Superkidzen har fått seg dame?! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Og at Superkidzen har fått seg dame?! Det er slutt dessverre Jeg har han på face. Vi er BFF4life<3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Vanligvis er det en lag8-feil. Interessant. Kan det utdypes slik at amatører som meg kan fikse problemet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det kan det ikke, fordi det var bare et tullesvar. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Vanligvis er det en lag8-feil. Interessant. Kan det utdypes slik at amatører som meg kan fikse problemet? Det han prøver å si, er at det er et problem hos PEBCAK-en. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jeg er forvirret. Dere utnytter mine svakheter. Jeg vurderer snart å spørre Hansemann om hjelp... Endret 4. oktober 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvis det verken er PEBCAK-en eller lag8 som er problemet kan det være en ID 10T-feil. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Og at Superkidzen har fått seg dame?! Ey, han er en kjekk gutt. Er vel ikke noe rart i at han får seg dame vel? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Har du mange torrenter oppe samtidig? Husker jeg maks kunne ha 2 oppe om jeg ville surfe på en gammel, ekkel ruter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Åpne modemet og sjekk om det er kast i coilen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Åpne modemet og sjekk om det er kast i coilen. En annen mulighet er å drenere IP-stacken. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg føler meg som et mobbeoffer. Finnes det ingen regler mot slik ufordragelig oppførsel? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg kom faktisk med et seriøst svar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg føler meg som et mobbeoffer. Finnes det ingen regler mot slik ufordragelig oppførsel? Beklager. Vi bare tuller med deg. Sannheten er at det er hundre forskjellige ting som kan være galt og vi orker ikke leke support. Denne tråden er heller ikke stedet for support i utgangspunktet så vi bare leker bilmekaniker og velter om oss med faguttrykk som ikke gir noen mening. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg føler meg som et mobbeoffer. Finnes det ingen regler mot slik ufordragelig oppførsel? Beklager. Vi bare tuller med deg. Sannheten er at det er hundre forskjellige ting som kan være galt og vi orker ikke leke support. Denne tråden er heller ikke stedet for support i utgangspunktet så vi bare leker bilmekaniker og velter om oss med faguttrykk som ikke gir noen mening. Den "gamle" deg ville ikke ha svart slik. SLIPP L4r5 FRI! =(( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg