Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på ali baba-frisørene har behov for norske kunder, det er alltid tyrkere på "Herreklipp 150,- Dameklipp 200,-" salongene bortiver gata mi.

Du er litt småskadet i hodet hvis du springer ut og kjøper en mobiltelefon til 6000,- bare fordi det står apple på den. Mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg som et mobbeoffer. Finnes det ingen regler mot slik ufordragelig oppførsel?

Beklager. Vi bare tuller med deg. Sannheten er at det er hundre forskjellige ting som kan være galt og vi orker ikke leke support. Denne tråden er heller ikke stedet for support i utgangspunktet så vi bare leker bilmekaniker og velter om oss med faguttrykk som ikke gir noen mening.
Lenke til kommentar

Jeg føler meg som et mobbeoffer. Finnes det ingen regler mot slik ufordragelig oppførsel?

Beklager. Vi bare tuller med deg. Sannheten er at det er hundre forskjellige ting som kan være galt og vi orker ikke leke support. Denne tråden er heller ikke stedet for support i utgangspunktet så vi bare leker bilmekaniker og velter om oss med faguttrykk som ikke gir noen mening.

Den "gamle" deg ville ikke ha svart slik.

SLIPP L4r5 FRI! =((

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...