Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noskapin foretrekker jeg i tabletform.

 

Trodde de hadde sluttet å selge de?

Da må det ha skjedd nylig. Jeg har fortsatt en boks i skapet etter sist gang jeg var sjuk.

 

På recept? Før ble de solgt uten, men pga bivirkninger så sluttet de med det. Gutta på jobb ble helt gale når de fant 2 bokser i legeskapet, da de mente at disse var bedre

Lenke til kommentar

På recept? Før ble de solgt uten, men pga bivirkninger så sluttet de med det. Gutta på jobb ble helt gale når de fant 2 bokser i legeskapet, da de mente at disse var bedre

Uten resept. Men dette må ha vært i mai eller april så kan jo ha skjedd en del etter det. Noskapin-miksturen smaker rett og slett jævlig. Det er jeg enig i. Derfor tablettene er geniale. Men de hjelper jo bare mot tørrhoste da. Det de gjør er å dempe selve hosterefleksen så om man har slim i halsen får man det ikke opp om man tar Noskapin. Så da risikerer man å føle at man føler man ikke får puste ordentlig.
Lenke til kommentar

Det var forsovet DJ jeg tenkte på, må man være 21 for å oppholde seg inne på lokalet er vel hovedspørsmålet?

 

Nei, det må du ikke, så lenge du er på jobb, edru og kan bevise at du jobber der

 

 

Såfremt du ikke kjøper/selger brennevin - nei.

 

Flott! Takk for hjelpen, jeg skal stå med en DJ ser dere, håper bare dette regnes som i arbeid, slik at jeg slipper å vente til han spiller på en 18 års plass -.-

Lenke til kommentar

Jeg har klipt meg hos "Abdullah" mange ganger, og overlevd. Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal spise middag hos Mehmet eller Xiang, før jeg drar hjem og setter meg ned med spillkonsollen fra Yoshimoto. Oppi det hele kan det jo være jeg får bruk for ostehøvelen til Torulf, men jeg kunne godt klart meg uten.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle sutre litt jeg.

 

Ikke nok med at foreldrene tvinger meg med på hytta uten strøm og innlagt vann litt over hele høstferien. Nå skal også "venner" av familien leie en hytte like ved. De har verdens mest irriterende sønn som tror jeg er hans beste venn. FML. Liker ikke helt makta foreldre har over én altså. :ermm:

 

*Høre på screamo kjempehøyt for å irritere foreldre* Ja, vet jeg er barnslig. :wee:

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...