Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey! Jeg var her først!

Men jeg spurte først!

Sånn til dere to interresserte;

Fant ut at det var Noskapin :ermm:

Dum som jeg var så måtte jeg jo prøvesmake de to jeg hadde her (Noskapin og Tussin) for å finne ut hvilken det var, og nå sitter smaken fast i munnen :realmad:

Jeg har også funnet ut at jeg har en ekstrem mengde toalettsaker, skal flytte nå, og begynnte å gå igjennom. Alt jeg har får ikke i nærheten plass i de fire toalettveskene jeg også hadde :p

Riktignok inkluderer samlingen tre flasker solkrem, et par bodylotioner og en stor flaske aloe, men fortsatt så har jeg tydligvis mye stuff.

Lenke til kommentar

Føler jeg fucka opp totalt i sted. Sovna halv elleve, våkna ett. Fast bestemt på at det sto 13:00, ikke 01:00, på displayet på mobilen.

Jeg har ligget i senga i to dager nå. Greide å slepe meg ut litt i dag, da. Begynte nesten å grine når jeg prøvde å spise kjeks. Etset som et helvete i halsen. Følte meg omtrent slik som en påkjørt grevling med afro. Meheh.

Lenke til kommentar

Føler jeg fucka opp totalt i sted. Sovna halv elleve, våkna ett. Fast bestemt på at det sto 13:00, ikke 01:00, på displayet på mobilen.

Jeg har ligget i senga i to dager nå. Greide å slepe meg ut litt i dag, da. Begynte nesten å grine når jeg prøvde å spise kjeks. Etset som et helvete i halsen. Følte meg omtrent slik som en påkjørt grevling med afro. Meheh.

Uff da? Høres ikke helt bra ut dette, vaskebjørn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...