Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 boy i think about it every night and day, i'm addicted and i just can't get enough and i just cant get enough Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Kan man som 18 åring jobbe på en nattklubb (21 års aldersgrense). Og vet noen hvilke lover som gjelder her? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Kan man som 18 åring jobbe på en nattklubb (21 års aldersgrense). Og vet noen hvilke lover som gjelder her? Kan vel bli vasker eller garderobevakt, men i baren får du nok ikke stå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Man må være 20 for å sjenke sprit. Men man kan nok ha "uskyldige" jobber på utestedet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Kan vel jobbe som dørvakt eller dj også, vet en av de lokale 20års pubbene har 18åringer til å servere øl. Hvor lovlig det er, vet jeg ikke Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Det var forsovet DJ jeg tenkte på, må man være 21 for å oppholde seg inne på lokalet er vel hovedspørsmålet? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Det var forsovet DJ jeg tenkte på, må man være 21 for å oppholde seg inne på lokalet er vel hovedspørsmålet? Nei, det må du ikke, så lenge du er på jobb, edru og kan bevise at du jobber der Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Såfremt du ikke kjøper/selger brennevin - nei. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hey! Jeg var her først! Men jeg spurte først! Sånn til dere to interresserte; Fant ut at det var Noskapin Dum som jeg var så måtte jeg jo prøvesmake de to jeg hadde her (Noskapin og Tussin) for å finne ut hvilken det var, og nå sitter smaken fast i munnen Jeg har også funnet ut at jeg har en ekstrem mengde toalettsaker, skal flytte nå, og begynnte å gå igjennom. Alt jeg har får ikke i nærheten plass i de fire toalettveskene jeg også hadde Riktignok inkluderer samlingen tre flasker solkrem, et par bodylotioner og en stor flaske aloe, men fortsatt så har jeg tydligvis mye stuff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Noskapin foretrekker jeg i tabletform. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 What he said. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Noskapin foretrekker jeg i tabletform. Trodde de hadde sluttet å selge de? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Føler jeg fucka opp totalt i sted. Sovna halv elleve, våkna ett. Fast bestemt på at det sto 13:00, ikke 01:00, på displayet på mobilen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 hellur Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Føler jeg fucka opp totalt i sted. Sovna halv elleve, våkna ett. Fast bestemt på at det sto 13:00, ikke 01:00, på displayet på mobilen. Jeg har ligget i senga i to dager nå. Greide å slepe meg ut litt i dag, da. Begynte nesten å grine når jeg prøvde å spise kjeks. Etset som et helvete i halsen. Følte meg omtrent slik som en påkjørt grevling med afro. Meheh. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 dexter season 6 på 80% hell yes Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jeg har snudd døgnet mitt, and i'm damn proud of it! Filmen "Drive" ser faktisk bra ut omg, den er bra. Endret 4. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Føler jeg fucka opp totalt i sted. Sovna halv elleve, våkna ett. Fast bestemt på at det sto 13:00, ikke 01:00, på displayet på mobilen. Jeg har ligget i senga i to dager nå. Greide å slepe meg ut litt i dag, da. Begynte nesten å grine når jeg prøvde å spise kjeks. Etset som et helvete i halsen. Følte meg omtrent slik som en påkjørt grevling med afro. Meheh. Uff da? Høres ikke helt bra ut dette, vaskebjørn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Goooooooood moorrrrning! http://www.youtube.com/watch?v=rCJo9JsoigU Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Mornings, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg