Gyr0 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Kids react to Hatsune Miku Endret 3. oktober 2011 av Gyr0 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg velger heller å hoste enn å drikke cosylan Jeg får vond smak i munnen bare av tanken. Da har du ikke hosta nok. Men ja det smaker helt jævlig, limte seg jo fast til tunga selvom jeg prøvde å skylle det bort med vann og smoothie. Joda, jeg hostet så jeg nesten kasta opp, men fortsatt så var den hostesafta det som fikk meg til å brekke meg mest Og smaker sitter som du sier i munnen til du våkner opp neste dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Dere kan sende cosylanen til meg, da Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) God ettermiddag og/eller kveld, (kommer litt an på når man legger seg)! Endret 3. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Dere kan sende cosylanen til meg, da Hey! Jeg var her først! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Derfor skal du drikke Solvipect fra Nycomed. Smaker bedre og du støtter forumister. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hey! Jeg var her først! Men jeg spurte først! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Nå skal jeg være kjip: Høstferie er kjedelig. :--D Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Bare faggots som har høstferie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Bare faggots som har høstferie. SECONDED. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Bare faggots som har høstferie. Nei, faktisk så har det ikke noe med seksuell legning å gjøre. Du trenger bare være elev ved en grunnskole eller videregående for å få høstferie. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har høstferie, Yay me! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Evt ha masse flexitid å bruke opp på jobb. Som jeg ikke har. Men som en av kollegene mine har. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Bare faggots som har høstferie. Nei, faktisk så har det ikke noe med seksuell legning å gjøre. Du trenger bare være elev ved en grunnskole eller videregående for å få høstferie. Which is the definition. Eller arbeidsledig, same shit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Derfor skal du drikke Solvipect fra Nycomed. Smaker bedre og du støtter forumister. Er det samme virkestoff? Og er prisen det samme? For da kan jeg godt ta det i stedet neste gang. Det viktigste for meg er at det funker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Bare faggots som har høstferie. Nei, faktisk så har det ikke noe med seksuell legning å gjøre. Derimot, så er det slik at man må være både zoofil og pedofil for å bli medlem av moderatorstanden her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Which is the definition. Nei, definisjonen er at man tiltrekkes seksuelt av samme kjønn. Eller arbeidsledig, same shit. Nei, det er mange som går på skole og jobber ved siden av. Derimot, så er det slik at man må være både zoofil og pedofil for å bli medlem av moderatorstanden her. Det er ikke et krav, men det er en fordel. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Eller arbeidsledig, same shit. Nei, det er mange som går på skole og jobber ved siden av. Så man er arbeidsledig og jobber ved siden av? Clever. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 bø i Telemark eller Vesterålen? Så man er arbeidsledig og jobber ved siden av? Clever. Jepp. Det er slik man får tynt staten for ekstra penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg