Shikaru Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 shit jeg har lite å gjøre akkurat nå. er sulten men hakkeno mat å eta på, og jeg hakke så veldig lyst til å game. har animert en del og tegna i dag så frister ikke akkurat nå. hmm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Du har lyst til å bygge hotelrom på hotellet mitt i Miami@mcserveren. (finner du ikke Miami så warp til washingtondc og ta toget til atlanta. Derfra går det en linje til cape canaveral som er vegg i vegg med miami) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg skal vinne over deg l4r5 Bare vent å se. Du har lyst til å bygge hotelrom på hotellet mitt i Miami@mcserveren. (finner du ikke Miami så warp til washingtondc og ta toget til atlanta. Derfra går det en linje til cape canaveral som er vegg i vegg med miami) IKKE TRUE SNITTLEIF OVER PM NÅ! I fucking know you do. Endret 2. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Mchansern var i VG i dag Tihihi. Endret 2. oktober 2011 av Zeromac 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er på grensen til kjendis. PS: Har trent litt i det siste. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Like kjekk som alltid Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 *sukk* Søvn? Meeeeeeeeeh Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Mchansern, legg ut spillelista Wheelman skryter av på face? Går jo ikke an å åpne fra face uten at det legges ut på veggen jo Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Geordie Shore? Yeeeeeeh! Was is dis? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Du har awsome tv-smak <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Mchansern, legg ut spillelista Wheelman skryter av på face? Går jo ikke an å åpne fra face uten at det legges ut på veggen jo http://open.spotify.com/user/mchansern/playlist/5uI6tS3SNTQoBXgeq8o89g Ask and you shall recieve <3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Geordie Shore? Yeeeeeeh! Was is dis? Livet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Sweet Hansern, okei, for min del så synes jeg en del av sangene er så dårlige at de blir bra fun shit tho Jeg mener; Just can't get enough? Endret 2. oktober 2011 av multisync Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Livet. Kan jeg smake? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Sweet Hansern, okei, for min del så synes jeg en del av sangene er så dårlige at de blir bra fun shit tho Jeg mener; Just can't get enough? Tidenes spilleliste det der ja. Sjekk ut Karma Chameleon. Endret 2. oktober 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Vel... ja, den har mesteparten av mainstremsangene jentene setter på under vorset. Håper gutta laget spilleliste fra det de spillte av på lørdag, for det var goodshit, vors bare oss gutta, og gikk på rocken Vi skulle innom på en lame temafest etterpå med temaet rock/rave, og i god 2011-stil så overså de helt rock og bare spillte raveish stuff og pop Endret 2. oktober 2011 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg