Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nåja, jeg var drita. Så det plagde meg ikke, fikk en kul som ikke gikk vekk på 2 måneder, da. Type this:

jeanclaudevandamme.jpg

Uansett, han fikk tilbakebetalt :)

Har egentlig vært borti få random slåsskamper, som regel er det krangling først.

Neida, blir det for ille sniker jeg meg i fellesfryseren, mener å huske det lå igjen noe fra de forrige som flyttet ut.

Swallow your pride, man..

Like før jeg tvangsender deg 1000kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, blir det for ille sniker jeg meg i fellesfryseren, mener å huske det lå igjen noe fra de forrige som flyttet ut.

Swallow your pride, man..

Like før jeg tvangsender deg 1000kr.

Neida, jeg har nok penger, glemte glemte bare å dra på butikken på alt for lang tid. Dessuten ligger butikken fire minutter gange fra leiligheten, så det er alt for langt å gå.

Er så utrolig lei av leiligheten, 12m² er i overkant lite. Må finne en måte å tjene noen raske kroner på, så jeg kan flytte til en loftsleilighet i sentrum.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Har vurdert å hore på cam, men jeg er ikke kjekk til at det blir særlig lønnsomt. Vurderte også å rane en bensinstasjon, men det blir for primitivt for min del. Skulle aller helst blitt en hvitsnippforbryter, men er ikke i en posisjon til å klare noe sånt for øyeblikket. Kunne dyrket cannabis, men leiligheten er for liten til at jeg kan klare å tjene skikkelig på det.

Eneste som står igjen er ærlig arbeid, men det blir for mye slit med for lite gevinst, så inntil jeg vinner jackpot på nettgambling, holder jeg meg til studielånet.

Lenke til kommentar

Er så j.. lei av at bilder ikke kan åpnes i egen fane her. Aner ikke hvor mange ganger har lukket forumet fordi jeg kryssa ut et bilde. Hva er vitsen med og ha det slik, bare irriterende

Du er ikke aleine om å irritere deg over det. Tro meg, jeg har klaget.

Men "ledelsen" har bestemt at det er slik det skal være. For da har man "valgfrihet" om det skal åpnes i egen fane eller ikke. Man kan jo holde inne ctrl mens man trykker.

Jeg ser ingen fordeler med at lenker og bilder og slikt åpnes i samme fane. Det gir bare ekstra jobb.

Lenke til kommentar

Er så j.. lei av at bilder ikke kan åpnes i egen fane her. Aner ikke hvor mange ganger har lukket forumet fordi jeg kryssa ut et bilde. Hva er vitsen med og ha det slik, bare irriterende

Men "ledelsen" har bestemt at det er slik det skal være. For da har man "valgfrihet" om det skal åpnes i egen fane eller ikke. Man kan jo holde inne ctrl mens man trykker.

Jeg ser ingen fordeler med at lenker og bilder og slikt åpnes i samme fane. Det gir bare ekstra jobb.

Synes det kunne ha vært en åpne alle tråder i ny fane knapp i mine innlegg.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Folk må lære seg at man kan dra lenken opp i URL-baren. Det er færre som vil ha det slik som det er nå enn slik det var, og det er en grei løsning for de.

Lenke til kommentar

Jeg foreslo akkurat en slik valgmulighet i kontrollpanelet, men det er ikke implimentert.

Hvis de lager noe slikt må det kodes på nytt hver gang Invision kommer med en ny utgave av forumet. Tror det var det som var argumentet.

Folk må lære seg at man kan dra lenken opp i URL-baren.

Lettere sagt enn gjort på løene touchpader osv da.
Lenke til kommentar

Jeg foreslo akkurat en slik valgmulighet i kontrollpanelet, men det er ikke implimentert.

Hvis de lager noe slikt må det kodes på nytt hver gang Invision kommer med en ny utgave av forumet. Tror det var det som var argumentet.

Skjer det så ofte at det blir et problem å å holde følge?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...